בס"ד
לימוד שולחן ערוך

קצת על לימוד שולחן ערוך

לימוד שולחן ערוך

תלמידי חכמים ילמדו שולחן ערוך לזכותכם – לבריאות, זיווג הגון ופרנסה ברווח או לעילוי נשמת יקיריכם.

הלימוד יתקיים בשעת הרצון לאחר עריכת תיקון חצות ליל, במשך כל השבוע.

חשיבות לימוד שולחן ערוך

החפץ חיים אומר שאי אפשר לקיים מצוות ללא ידיעת פרטיהן וטעמיהם. והדרך היחידה לדעת את פרטי ואופני קיום המצוות היא על ידי לימוד ספר ‘שולחן ערוך’ ומפרשיו, שהוא הספר המקיף והמקובל ביותר, המסכם וקובע כיצד יש לנהוג בכל מצווה ופרטי פרטיה. הרה”ג הרב בן ציון מוצפי שליט”א כותב: בעניין לימוד הלכה, ללמוד בעיקר שולחן ערוך וגו’ רוב שעות היום שינון לימוד השולחן ערוך וגו’ חובה על כל אדם מישראל ללמוד בכל יום הלכות מספר שולחן ערוך וגו’ העדיפות מספר אחת היא ללמוד בכל יום הלכות עד שיהא בקי בכל השולחן ערוך, כי הם מים שאין להם סיום. (מתוך אתר האינטרנט ‘דורש ציון’ – תשובות מפי הרב שליט”א).

חשיבות הלימוד בלילה ועת הרצון של חצות

בגמרא אמרו: כל העוסק בתורה בלילה שכינה כנגדו. עוד אמרו בגמרא: כל העוסק בתורה בלילה חוט של חסד משוך עליו ביום, שנאמר “יומם יצווה ה’ חסדו ובלילה שירה עמי” ובעניין חצות לילה אמרו  בגמרא: חצות לילה היא עת רצון כמו שכתוב: ויהי בחצות הלילה וכו’ והרב מוצפי שליט”א כותב (באתר הנ”ל) על השאלה מה עדיף ללמוד בלילה. הרב: שולחן ערוך בעל פה.

ועכשיו שימו לב! אנו נותנים לכם הזדמנות נדירה לקיים את מצוות מעשר כספים יחד עם תמיכה בתלמידי חכמים שיישבו ויעסקו בשליחותכם בספר ‘שולחן ערוך’ עם המפרשים. ועוד מתי? בשעת רצון, לאחר עריכת תיקון חצות – לפני אשמורת הבוקר. אין יותר מושלם מזה! מי שמעוניין לתרום מעשר כספים לבריאות, פרנסה וזיווג, או לעילוי נשמת יקיריכם שנפטרו, יש עדיפות שהתרומה תלך לנזקקים תלמידי חכמים שיושבים והוגים בתורה. ניתן לעשות זאת דרכנו כאן באתר.

לימוד שולחן ערוך

תינתן אפשרות להזכרת שמכם

*100% מהתרומות מגיעות ישירות לנזקקים. אפשר לתרום ממעשר כספים לזכות העצומה שנדיר למצוא כדוגמתה.

צדקה והקדשת לימוד לבריאות. לעילוי נשמת יקירכם. לזיווג הגון. לפרנסה טובה. להצלחה בכל. 100% מהצדקה לנזקקים

בס"ד
למעוניינים לתרום דרכינו ישירות לנזקקים ותלמידי חכמים- לימוד שולחן ערוך

צדקה+הקדשת לימוד לימוד שולחן ערוך. 100% מהצדקה ייתרם לנזקקים

פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?