בס"ד
קריאת תהילים של תשבר בשבת
קריאת תהילים של תשבר בשבת

קצת על קריאת תהילים של תשבר בשבת

קורא.ת יקר.ה! עצר.י לרגע והתבונן.י! כאן יש לך את ההזדמנות להסכם יששכר וזבולון או להרים תרומה כלשהי למשפחות תלמידי חכמים נזקקות.

האתר שלנו הוקם ומתוחזק על ידי אנשים אמינים שמתפרנסים יפה ב”ה כדי לזכות יהודים במצוות מעשר כספים. הפעילות שלנו היא 100% לשם שמים, ללא טובת הנאה כלשהי, 100% מהתרומה שלכם מגיעה לנזקקים, ומעבר לכך יש כאן גם את היתרון של החזקת תלמידי חכמים.

הזוהר הקדוש אומר (חלק א קד, א – הציטוט מתורגם):

בשעה שהקב”ה אוהב את האדם הוא משגר לו דורון ומהו הדורון? עני, כדי שיזכה ויתן לו צדקה וכו’ שכשיבוא הדין לעולם, המשחית יזהר ממנו וכו’ ויסתלק ממנו וכו’ האדם הזוכה לעשות צדקה עם בני אדם, בשעה שהדין שורה בעולם הקב”ה זוכר לו אותה צדקה שעשה וכו’ כמו שנאמר (במשלי י-ב) ‘וצדקה תציל ממות’.

חברים יקרים, מי יודע אם זה הרגע שלכם…

תרמו עכשיו כדי להינצל מתאונות, פיגועים וכל הרעות המתרגשות בעולם ל”ע.

אפשר לתרום תרומה לחגים ולהקדיש את הלימוד לעילוי נשמת, להצלחה בעסקים או לתלמידי חכמים לאמירת קדיש.

אם נפטר אחד מההורים, או מכר ותיק ואתם מאוד רוצים להוקיר את שמו ולהנציח את זכרו על דבר שבקדושה. אפשר להוריד כאן באתר קדיש יתום בעברית להדפסה ובנוסף, אחת הדרכים הטובים והמומלצים ביותר לעשות זאת היא באמצעות קריאת תהילים של תינוקות של בית רבן בשבת. זה ממש עוצמתי – גם הזכות של תינוקות של בית רבן שלא טעמו טעם חטא, גם קריאת תהילים וגם הזכות הגדולה של השבת. לפני הקריאה יזכירו הילדים את שם הנפטר/ת והדברים יהיו לעילוי נשמתו/ה.

כמו כן מי שמעוניין בהצלחה בעסק או לפני ביצוע עסקה גדולה יכול לתרום לקריאת התהלים ממעשר כספים וילדי התשב”ר יזכירו את שמו לפני קריאת התהלים. זוהי זכות עצומה שנדיר למצוא כדוגמתה. כעמותת צדקה ששאלות רבות בעניין מגיעות לפתחנו, העלינו כמה שאלות נפוצות על גודל הזכות של קריאת תהילים על ידי תשב”ר.

קריאת תהילים של תשבר בשבת: שאלות נפוצות של אנשים שרוצים לתרום לעילוי נשמת או להצלחה

יותר ויותר אנשים רוצים להוקיר ולהנציח את שמות יקיריהם או לתרום להצלחתם, אך הם מסתפקים להיכן בדיוק כדאי להם לתרום. זה נשמע לכם מוכר? האם גם אתם מתלבטים למה ולמי לתרום ומחפשים רעיונות לעילוי נשמת יקיריכם או להצלחתכם?

על שאלות נפוצות של אנשים שרוצים לתרום צדקה לעילוי נשמה או להצלחה – במאמר שלפניכם.

מוזמנים לקרוא ולשתף.

קריאת תהילים של תשב"ר בשבת
קריאת תהילים של תשבר בשבת להצלחה והנצחה

זכות תינוקות של בית רבן

  • שאלה: מה כל כך גדול בזכויות של מצוות הנעשות על ידי תינוקות של בית רבן?

תשובה: הרמב”ם במסכת מכות פרק ג’ כותב שכשמקיים אדם מצווה כראוי ואינו משתף עמה כוונה אחרת מכוונות העולם הזה, הוא זוכה לחיי העולם הבא. ע”כ דברי הרמב”ם. דברים אלו של הרמב”ם יכולים להתקיים ביתר שאת בקריאת תהילים טהורה של ילדי תשב”ר רכים שאין להם עדיין דאגות וטרדות חיי היום יום. וכך כתוב גם במקורות נוספים, שכוונותיהם של ילדי תינוקות של בית רבן הינם טהורות יותר מאשר של המבוגרים בעשיית המצוות. אם כך, מה יותר מתאים ממי שזוכים על ידי מצוותיהם לעולם הבא כדי לגרום ליקיריכם נחת רוח בעולם הבא.

זכות תינוקות של בית רבן
זכות תינוקות של בית רבן לזכות לעולם הבא

זכויות לנפטר לאחר פטירתו

  • שאלה: מה מועיל לנפטר שעושים מצווה לזכותו לאחר המוות?

תשובה: מובא במקורות שיש חיים לאחר המוות. כיום גם המדע מסכים לעובדה הזו. לאחר פטירתו של אדם, הנשמה עוברת ל’עולם הנשמות’. הנשמה נשלחה לעולם הזה בכדי לקיים את מצוות ה’, אם היא לא קיימה את כל המצוות שהיה באפשרותה לקיים בחייה, היא נענשת על כך בעולם הבא באמצעות שליחתה לגיהנום או שהיא חוזרת לעולם הזה בגלגול נשמה. לפי הקבלה יכולים צאצאיו של הנפטר לתקן את נשמתו על ידי שיקיימו מצוות וכן על ידי כך שיעזרו ויתמכו באנשים אחרים המקיימים מצוות. כשמדובר בילדים אפשר לעשות זאת באמצעות אמירת קדיש בתשלום סמלי ובכך לגרום לעילוי גדול ולתיקון נפטרים.

זכויות לנפטר לאחר פטירתו
זכויות לנפטר לאחר פטירתו

גדלות קריאת פרקי תהלים

  • שאלה: מה החשיבות בקריאת ספר תהילים דווקא?

תשובה: את ספר התהילים כתב דוד המלך שעליו נאמר שהיה נעים זמירות ישראל, לדוד המלך הייתה נפש מאוד רגישה מעולם הנגינה והמזמורים. עוד מצעירותו היה דוד המלך מנגן בכינור לפני שאול המלך. ולא עוד אלא שספר התהלים שהוא חיבר הפך להיות חלק מספר התפילות של עם ישראל. בספר התהילים הביע דוד המלך אהבה עזה לקב”ה. גם היום בזמננו, כל אימת שיהודי נמצא בצרה או להיפך, כאשר הוא רוצה להודות לה’ הוא לוקח לידיו ספר תהלים ומשתפך בו.

גדלות קריאת פרקי תהלים
גדלות קריאת פרקי תהלים לכל צרה ולהודאה

לסיכום

יותר ויותר אנשים רוצים להוקיר ולהנציח את שמות יקיריהם או לתרום להצלחתם, אך הם מסתפקים להיכן בדיוק כדאי להם לתרום. כדי שאכן יונצחו קרוביכם ומכריכם הקרובים כראוי, חשוב ומומלץ לתרום לקריאת פרקי תהלים, בעיקר לילדי תינוקות של בית רבן שלא טעמו טעם חטא וכוונותיהם טהורות יותר.

הצעד הבא שלכם להצלחה בעסקים או להנציח את יקיריכם כראוי הוא ליצור עמנו קשר ולברר על תרומה לעילוי נשמת לילדי תינוקות של בית רבן שיקראו תהלים בשבת קודש ויזכירו את שם הנפטר לפני הקריאה או את שם התורם לברכה והצלחה.

קריאת תהילים של תשבר בשבת

תינתן אפשרות להזכרת שמכם

*100% מהתרומות מגיעות ישירות לנזקקים. אפשר לתרום ממעשר כספים לזכות העצומה שנדיר למצוא כדוגמתה.

צדקה והקדשת לימוד לבריאות. לעילוי נשמת יקירכם. לזיווג הגון. לפרנסה טובה. להצלחה בכל. 100% מהצדקה לנזקקים

בס"ד
למעוניינים לתרום דרכינו ישירות לנזקקים ותלמידי חכמים- קריאת תהילים של תשבר בשבת

צדקה+הקדשת לימוד קריאת תהילים של תשבר בשבת. 100% מהצדקה ייתרם לנזקקים

פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?