בס"ד
לימוד הזוהר הקדוש לאחר תיקון חצות: איך עושים את הסגולה באופן מושלם
לימוד הזוהר הקדוש לאחר תיקון חצות

קצת על לימוד הזוהר הקדוש לאחר תיקון חצות: איך עושים את הסגולה באופן מושלם

קורא.ת יקר.ה! עצרו לרגע והתבוננו! כאן יש לכם את ההזדמנות לנדב למשפחות תלמידי חכמים נזקקות.

האתר שלנו הוקם ומתוחזק על ידי אנשים אמינים שמתפרנסים יפה ב”ה. הפעילות שלנו היא 100% לשם שמים, בלי רווחים, התרומה שלכם מגיעה כולה לנזקקים, ומעבר לכך יש כאן גם את היתרון של החזקת תלמידי חכמים.

הזוהר הקדוש אומר (חלק א קד, א – הציטוט מתורגם):

בשעה שהקב”ה אוהב את האדם הוא משגר לו דורון ומהו הדורון? עני, כדי שיזכה ויתן לו צדקה וכו’ שכשיבוא הדין לעולם, המשחית יזהר ממנו וכו’ ויסתלק ממנו וכו’ האדם הזוכה לעשות צדקה עם בני אדם, בשעה שהדין שורה בעולם הקב”ה זוכר לו אותה צדקה שעשה וכו’ כמו שנאמר (במשלי י-ב) ‘וצדקה תציל ממות’.

ואמר החיד”א (בהגהותיו על השל”ה הק’ פרשת וירא) שהמילים ‘וצדקה תציל ממות’ הם ראשי תיבות ‘מות’, שצדקה מצלת ממיתה משונה ומסוגלת גם להאריך שניו ואפילו לרשע…

חברים יקרים, מי יודע אם זה הרגע שלכם…

תרמו עכשיו כדי להינצל מתאונות, פיגועים וכל הרעות המתרגשות בעולם ל”ע.

אפשר לתרום באמצעות הקדשת לימוד הזוהר לעילוי נשמת יקיריכם, להצלחה בעסקים או ע”י תרומה לתלמידי חכמים לאמירת קדיש וכן באמצעות תרומת מעשר כספים או חתימה על הסכם יששכר וזבולון.

לימוד ספר הזוהר יש לו חשיבות עצומה. עצם אמירת מילות הזוהר חשובה היא גם ללא הבנת התוכן, כך פסקו רוב הפוסקים, בניגוד לשאר התורה שבעל פה ובניגוד לאמירת קדיש בתשלום שבהם אמירה ללא הבנה אינה נחשבת ללימוד. מכאן אנו רואים את גדלותו של ספר הזוהר. וכפי שהוא מכונה בפי כול – הזוהר הקדוש. על אחת כמה וכמה שלימוד ספר הזוהר בעיון כלומר עם הבנה, היא גדולה ונשגבה. ומי הוא זה אשר יכול ליטול חלק בלימוד נשגב שכזה ואינו משתתף. השתתפות ותמיכה בלימוד הזוהר שנלמד במשך השבוע על ידי תלמידי חכמים אחרי עשיית תיקון חצות זהו דבר חשוב מאוד ומסוגל להצלחה בעסקים ולמלא כל המשאלות וכן כרעיונות לעילוי נשמת קרובי משפחה. התרומה עוברת לתלמידי חכמים נזקקים והצדקה היא כפולה ומכופלת. ניתן גם לקיים בכך מצוות מעשר כספים.

לימוד הזוהר הקדוש לאחר תיקון חצות: איך עושים את הסגולה באופן מושלם

העולם של היום הוא מאתגר, כל ידיעה מצערת מגיעה חיש מהר לכל בית בישראל וגורמת לפחדים וחרדות אצל ילדים ומבוגרים, שלא לדבר על קשיי היום יום של הפרנסה, הבריאות ועוד. לכן יותר ויותר אנשים רוצים ‘אפודת מגן’ רוחנית שתוסיף להם עוד זכויות ותמנע מהם את השעות הרעות המתרגשות ובאות לעולם. זה נשמע לכם מוכר? האם גם אתם הייתם רוצים זכויות שילוו אתכם במשך היום וימנעו קטרוגים וצרות מלבוא עליכם חלילה? או להבדיל לעשות תיקון נפטרים לקרובי משפחה שנפטרו?

במאמר שלפניכם אנו מביאים בפניכם 3 כללים חשובים מהלכות הצדקה על פי הזוהר והקבלה וכן מספרי הפוסקים, שחשוב מאוד לדעת אותם ולפעול על פיהם, וכך למקסם את הזכויות ממצוות הצדקה לעילוי נשמה והתמיכה בלימוד הזוהר.

אתם מוזמנים לקרוא וגם לשתף חברים.

לימוד הזוהר הקדוש לאחר תיקון חצות (2)
לימוד הזוהר הקדוש לאחר תיקון חצות: כך תעשו את זה מושלם

א. לרדוף אחר נתינת הצדקה

  • הזוהר הקדוש בפרשת פנחס (רמ) כותב: “רודפי צדקה ודאי אינון מבקשי ה'”. ביאור: מי שרודף אחר נתינת צדקה הוא בוודאי נקרא מבקש ה’, (ובשכר זה ודאי ימלא ה’ את משאלותיו). ציטוט זה מהזוהר הקדוש הוא מאוד קדוש ונשגב. א. מכיוון שכפי שאמרנו, מילות הזוהר יש להם קדושה בפני עצמה ואם מילים אלו יצאו מפיו הקדוש של התנא רבי שמעון בר יוחאי זיע”א ודאי יש להם השפעה רוחנית עצומה. ב. מכיוון שתורת הקבלה היא גבוהה יותר מההלכה ולכן יש לה השפעה גבוהה ועצומה. ובפרט כאשר תומכים בלימוד הזוהר הקדוש שהוא הבסיס והיסוד של תורת הקבלה. אפשר לרדוף אחר מצוות הצדקה בדרכים שונות, כגון לתרום ללומדי זוהר הקדוש או לקריאת תהילים של תשבר בשבת ועוד.
לרדוף אחר נתינת הצדקה לתלמידי חכמים
לרדוף אחר נתינת הצדקה לתלמידי חכמים

ב. לא לדקדק בצדקה לתלמידי חכמים

  • על פי המובא בספרי הפוסקים והקבלה לא צריך לדקדק בנתינת צדקה לעני תלמיד חכם, כלומר גם אם יש לו כבר את הצטרכויותיו עדיין אפשר לתרום לו כדי שיהיה לו יותר הרווחה כלכלית. וזוהי הלכה חשובה מאוד, מכיוון שיש הנמנעים מלתרום לתלמידי חכמים היות והם בטוחים שיש כבר מספיק מי שידאג להם. והאמת, לא רק שזה לא תמיד נכון, אלא שגם אם הוא ירבה בצדקה עדיין קיים מצווה גדולה וחשובה של צדקה לתלמידי חכמים.
לא לדקדק בצדקה לתלמידי חכמים
לא לדקדק בצדקה לתלמידי חכמים

ג. לתת צדקה בסתר לתלמידי חכמים

  • תרומה לחגים בסתר היא חשובה תמיד, בכל מצב ובכל סיטואציה ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בצדקה לתלמידי חכמים. ה’תוספתא’ (אחד מהחיבורים שנכתבו על ידי התנאים הקדושים) מייחד על כך פיסקה מיוחדת במסכת שקלים פרק ב’ וכותב: “כשם שהייתה לשכת חשאין במקדש, כך הייתה בכל עיר ועיר מפני שעניים בני טובים מתפרנסין מתוכה בחשאי”.

לסיכומו של דבר

העולם המאתגר וקשיי היום יום גורמים ליותר ויותר אנשים לרכוש ‘אפודת מגן’ רוחנית שתוסיף להם זכויות ותמנע מהם שעות רעות המתרגשות ובאות. וכמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כדי שאכן הצדקה תהייה מושלמת ומועילה יותר, חשוב ומומלץ לרדוף אחר הצדקה, וכן לתת לתלמידי חכמים בהרווחה ובסתר.

הצעד הבא שלכם לרכישת הגנה רוחנית היא להרים טלפון או לפנות דרך האתר ולהתעניין בתוכנית המיוחדת של לימוד הזוהר הקדוש בכל לילה אחרי תיקון חצות והעברת התרומה לעילוי נשמת לתלמידי חכמים על מנת שהצדקה תהייה כפולה ומכופלת.

צרו קשר כעת.

לתת צדקה בסתר לתלמידי חכמים
לתת צדקה בסתר לתלמידי חכמים

באתרנו תמצאו גם: נוסח קדיש יתום בעברית להדפסה.

לימוד הזוהר הקדוש לאחר תיקון חצות: איך עושים את הסגולה באופן מושלם

תינתן אפשרות להזכרת שמכם

*100% מהתרומות מגיעות ישירות לנזקקים. אפשר לתרום ממעשר כספים לזכות העצומה שנדיר למצוא כדוגמתה.

צדקה והקדשת לימוד לבריאות. לעילוי נשמת יקירכם. לזיווג הגון. לפרנסה טובה. להצלחה בכל. 100% מהצדקה לנזקקים

בס"ד
למעוניינים לתרום דרכינו ישירות לנזקקים ותלמידי חכמים- לימוד הזוהר הקדוש לאחר תיקון חצות: איך עושים את הסגולה באופן מושלם

צדקה+הקדשת לימוד לימוד הזוהר הקדוש לאחר תיקון חצות: איך עושים את הסגולה באופן מושלם. 100% מהצדקה ייתרם לנזקקים

פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button