בס"ד
תרומה ליום כיפור

תרומה ליום כיפור

מצוות הצדקה שקולה כנגד כל המצוות והיא שומרת ומגינה על האדם.

*100% מהתרומות מגיעות ישירות לנזקקים. לשם שמים ללא דמי תיווך.

כל תרומה ליום כיפור, קטנה ככל שתהייה היא חשובה לאין ערוך ובעיקר כשמדובר בתרומה ליום הזה, תרומה לפני היום הכי חשוב בשנה, יש לזה ערך גבוה מאוד בשמים. עצם העניין שאתם רוצים לתרום תרומה לכבוד יום כיפור הוא כבר גדול וחשוב לפני בורא העולם. ביום כיפור אנו קרובים ביותר לקדוש ברוך ואז הוא שומע אותנו ומקבל את תפילותינו, יום כיפור הוא פשוטו כמשמעו יום שמכפרים בו את העוונות כמו שכתוב: “כי ביום הזה יכפר עליכם…”. וכשהקדוש ברוך הוא רואה שאדם דואג לעני בלי לדקדק הוא גם ייתן לאותו אדם בשפע ובלי לדקדק.

DONATE

100% מהתרומות לשם שמים ללא דמי תיווך

או

סה"כ לתרומה ₪
*המערכת לא מקבלת אשראי "דיירקט". ניתן לצור קשר עם רבי זעפרן לדרכי תשלום נוספים. 052-6792022

תרומה ליום כיפור

יום כיפור נועד לפתוח דף חדש בחיים, כל שנה יש לכל אחד הזדמנות להזדכך ולהיטהר ביום הזה. אבל זה לא בא סתם כך, צריך להתכונן לכך והאופן הטוב ביותר להתכונן, זה לדאוג לבנים של הקדוש ברוך הוא, ולא סתם לבנים של הקדוש ברוך הוא, אלא לבנים הקרובים שיושבים והוגים בתורה יום ולילה. דרך אתר זה ניתן לתרום לנזקקים ואנחנו נהיה שליחים נאמנים להעביר את התרומות במלואם (אנו גם אוספים תרומות מהבית), ללא אחוזים כלל. 100% מהנתינה שלכם מועברת ישירות לעניים לצורכי החג. התחושה הזאת שאתם נכנסים לחג לאחר שעזרתם לעניים להכין את החג, אין יותר טוב ממנה…

תרומה ליום כיפור
תרומה ליום כיפור כדי לפתוח דף חדש

מנהג הכפרות בכסף

ודאי אתם שואלים כמה כסף נותנים לפדיון כפרות עם כסף, כלומר מה הסכום שנוהגים לקיים בהם את מנהג הכפרות בכסף? והאם קיום המנהג הכפרות בכסף זה לכתחילה? במאמר זה ננסה לענות לכם על כל השאלות שיש לכם בנוגע לקיום מנהג הכפרות בהידור. המנהג המהודר ביותר הוא לעשות את הכפרות בערב יום כיפור עצמו, ממש בבוקר שלפני החג. רבים נוהגים לעשות זאת באמצעות תרנגולים, אך אין בעיה לעשות כפרות בכסף אף לכתחילה. כשעושים כפרות בכסף נוהגים לתרום עלות של עוף (בערך 30 ₪) אך אפשר גם בפחות, יש האומרים 18 ₪. הנוסח הנאמר בעת קיום מנהג הכפרות בכסף רשום במחזור של יום כיפור, “… זה הכסף ילך לצדקה וכו'”.

מנהג הכפרות בכסף
אפשר לעשות לכתחילה את מנהג הכפרות בכסף

כמה כסף זה פדיון כפרות

וכמו שהזכרנו לעיל לגבי השאלה כמה כסף זה פדיון כפרות, אין לכפרות שיעור של סכום כסף מדויק, אלא כל אחד נותן לפי רוחב ליבו. נהוג לעשות את הכפרות בסכום עלות של תרנגול, ויש המוסיפים שבמספר 26 יש סמליות של שם הוי”ה והוא גם בערך מחיר של תרנגול. מה שיותר חשוב הוא שהכסף יגיע לעניים, ומה טוב שיהיו הנתמכים גם תלמידי חכמים.

והמובחר ביותר הוא לתרום לארגון שמעביר 100% מהצדקה לעניים ואינו מקזז מהסכום עבור עלויות הנהלה ועובדים. כאן באתר תוכלו לקיים את מנהג הכפרות בהידור רב, הארגון שלנו הוא לא ארגון עם מנהלים, משרדים ועובדים, אלא הכסף מועבר ישירות לעניים תלמידי חכמים, ולכן כשאתם רוצים לתרום לכל ארגון שהוא, שאלו את עצמכם כמה כסף מהתרומה מגיע לעניים לפני שאתם שואלים כמה כסף זה פדיון כפרות.

פדיון כפרות כמה כסף
לשם פדיון כפרות כמה כסף צריך לתת

כמה כסף נותנים לפדיון כפרות וכמה אפשר מכספי מעשר

כאן המקום לתרום את פדיון הכפרות לעניים צדיקים ותלמידי חכמים. כאן הכסף שלכם הוא 100% צדקה. מנהג הכפרות זכה לפרסום רב, מנהג שכל הקהילות מקיימות לפני יום כיפור בדחילו ורחימו. גם צדיקים וגדולי הדור רואים לעצמם זכות וחובה לקיים את המנהג לפני יום כיפור בכדי להרבות בזכויות. וכתוב שהצדקה המהודרת ביותר היא צדקה לעניים. זו הסיבה שאנשים רבים ביניהם צדיקים ותלמידי חכמים מעבירים לנו את פדיון הכפרות שלהם בכדי להעביר את כל הסכום במלואו לנזקקים תלמידי חכמים. המנהג הפך לחובה ולכן בעיקר הכסף של הכפרות (כ-26 ₪) אין לקיים מצוות מעשר כספים, זאת אומרת – כמה כסף נותנים לפדיון כפרות, הסכום הבסיסי הזה לא יינתן ממעשר.

כמה כסף נותנים לפידיון כפרות
כמה כסף נותנים לפדיון כפרות הכול מגיע לעניים

האם משנה כמה כסף נותנים לכפרות? או שהעיקר הרצון

מנהג הכפרות מקורו ממקורות קדמוניים וההתעוררות שהוא גורם מסוגל להסיר גזרות רעות. כשמקיימים את המנהג בתרנגול, נוהגים לקחת תרנגול לזכר ותרנגולת לנקיבה, אולם כאמור, כיום הרבה נוהגים לקיים את המנהג בכסף ולתרום את הכסף כצדקה לעניים ולנזקקים. אפשר לתרום כאן את כספי פדיון הכפרות לעניים ולנזקקים תלמידי חכמים בהידור רב.

קיום המנהג כסגולה ועצם התרומה לחגים שמגיעה לעניים דרכנו עם המלצות של גדולי הרבנים, לא משנה כמה כסף נותנים לכפרות. עלינו לזכור שהרבה מאחינו, קרובינו ושכנינו הצטרפו ביום כיפור זה למעגל העוני, היוקר לא דילג על אף אחד, גם לא עליך/עלייך שקורא/ת כרגע שורות אלו. אבל יש כאלו שהיוקר המיט על משפחתם מכה אחת יותר מדי… מחילה מכבודכם, זה לא הזמן לשאול בדיוק כמה כסף נותנים לכפרות, אלא פשוט לתת…

תרמו להם עכשיו בעין יפה כאן דרך האתר.

אנחנו נהיה שליחים נאמנים שלכם להעביר את התרומות במלואם וכן תרומות מזון, ללא אחוזים כלל. 100% מהנתינה שלכם מועברת ישירות לעניים לצורכי החג. כאן אתם יכולים לתרום עכשיו תרומה ליום כיפור.

כמה כסף נותנים לכפרות
כמה כסף נותנים לכפרות בשביל לבטל גזרות רעות
למעוניינים לתרום - תרומה ליום כיפור

תרומה ליום כיפור

הקב"ה מודד מידה כנגד מידה, ומי שמרחם ועושה חסד עם הבריות, גם כלפיו ינהגו באותה מידה וירחמו עליו, וימחלו לו על עוונותיו בחסד.

צדקה והקדשת לימוד לבריאות. לעילוי נשמת יקירכם. לזיווג הגון. לפרנסה טובה. להצלחה בכל. בנוסף 100% מהצדקה ייתרם לנזקקים

מאמרים וסוגי גמילות חסדים

© כל הזכויות שמורות לאבינו שבשמים
בס"ד
למעוניינים לתרום דרכינו ישירות לנזקקים ותלמידי חכמים- תרומה ליום כיפור

צדקה+הקדשת לימוד תרומה ליום כיפור. 100% מהצדקה ייתרם לנזקקים

פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?