בס"ד
ספר תורה מחירים

ספר תורה מחירים

מצוות הצדקה שקולה כנגד כל המצוות והיא שומרת ומגינה על האדם.

*100% מהתרומות מגיעות ישירות לנזקקים. לשם שמים ללא דמי תיווך.

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולזכות בכתיבת ספר תורה לעילוי נשמת יקיריכם, ספר תורה שנכתב על ידי סופרי סת”ם יראי שמים ומומחים בכתיבה. ספר תורה בכשרות מהודרת. כתיבה של ספר תורה היא משימה מרגשת ומאתגרת. ודאי מעניין אתכם כרגע ספר תורה מחירים. המחירים של כתיבת ספר תורה נעים בין 100,000 ₪ ל-150,000 ₪. תלוי בין ספר תורה אשכנזי לספר תורה ספרדי, כשהספרדי הוא זול יותר.

באופן כללי חשוב לדעת כי כתיבת סת”ם היא כתיבה יקרה, הדיו והקלף שהם חומרי הגלם מהם יוצרים את ספר התורה הם חומרים יקרים מאוד הנעשים בעבודת יד. גם הכתיבה עצמה צריכה להיות כתובה עבודת יד על ידי סופר סת”ם מומחה. והיא נמשכת על פני חודשים. ניתן לתרום ספר תורה מכספי מעשר.

ספר תורה מחירים

נמנה כאן חלק מעלויות חומרי הגלם המרכיבים את מחיר קניית ספר תורה, הרשימה כוללת גם המלצות על מה מומלץ להקפיד בעת קניית ספר תורה.

  • ראשית, הקלף – צריך להיות מעור של בהמה טהורה והוא צריך להיות לבן ונקי, כמו כן עדיף לקנות ממי שמקפיד בעת הייצור שהוא לא יהיה עבה מדי. קלף עבה יגרום לספר התורה להיות כבד.
  • הדיו – צריך להיות מיוצר תחת פיקוח, כמו כן מומלץ שהדיו יהיה איכותי, כך שלא ייווצר מצב שהוא יתקלף לאחר שימוש מרובה, מה שיגרום לפסילת ספר התורה ולתיקונים יקרים.
  • היופי של הכתב וכן הותק והניסיון של הסופר הם גורמים שמאוד משפיעים על המחיר הסופי של ספר התורה. הגדירו מראש מה חשוב לכם ועד כמה.
ספר תורה מחירים
ספר תורה מחירים

ספר תורה לעילוי נשמת

בכל שלב אתם יכולים להזמין אצלנו ספר תורה לעילוי נשמת שנכתב על ידי סופר סת”ם מומחה. עם ניסיון רב והמלצות רבות. תוכלו גם להתייעץ אתנו חינם לגבי רכישת ספר תורה על ידי לחיצה על ‘צור קשר’ כאן באתר. ניתן להזמין אצלנו כתיבה של ספר תורה לעילוי נשמת יקיריכם. כתיבת ספר תורה לעילוי נשמת היא פעולה מאוד נעלה ומוקירה את נשמת הנפטר.

כתיבת ספר תורה לעילוי נשמת, עוזרת לנפטר והיא פעולה שמאוד מומלץ לעשות אותה לעילוי נשמת הנפטר. לעשות עילוי נשמה לנפטר זה דבר גדול וחשוב מאוד. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בהורים, שאז יש גם את מצוות כיבוד אב ואם, שהרי כתוב שצריך לכבד אותם גם לאחר מותם.

ספר תורה לעילוי נשמת
ספר תורה לעילוי נשמת

מחיר ספר תורה לבית כנסת

אלא ששאלת מחיר ספר תורה לבית כנסת היא שאלה מאוד חשובה. וכדי להבין ממה מושפעת העלות, צריך קודם כל לדעת האם אתם צריכים ספר תורה אשכנזי או ספרדי. שכן, ספר תורה אשכנזי הוא קשה יותר לכתיבה ולכן העלות שלו יקרה יותר בכ-20%. סוגי הכתב הקיימים בכתיבת סת”ם הם: כתב ‘וועליש’ (ספרדי), כתב בית יוסף, כתב האר”י, כתב האדמו”ר הזקן (חב”ד), כתב תימני. לכל אחד מסוגי הכתב הנ”ל יש מחיר שונה.

כמו כן, מה שעוד ישפיע על שאלת העלות של ספר התורה הוא האם אתם רוצים ספר תורה מהודר? כמו כן, ישנם סופרי סת”ם המתמחים בכתיבת ספרי תורה קטנים והעלות שלהם היא שונה. בגדול, כמו שכתבנו בתחילת המאמר, מחיר ספר תורה לבית כנסת נעים בין 100,000 ל-150,000 ₪.

מחיר ספר תורה לבית כנסת
מחיר ספר תורה לבית כנסת

כמה עולה ספר תורה מהודר

מה כל כך מיוחד בספר תורה שכל כך מומלץ לתרום ספר תורה לעילוי נשמה? כל ההיסטוריה והבסיס של העם היהודי מגוללים בתוך ספר התורה. ספרי תורה עתיקים נשתמרו והועברו מדור לדור במסירות נפש, גם כשעם ישראל עבר מהמורות קשות ספרי תורה שרדו בתנאים לא טבעיים. ספר תורה זה זיכרון נצחי ליקיריכם. אתם מעוניינים לקנות ספר תורה? צרו עמנו קשר ונייעץ לכם חינם כיצד לבחור ספר תורה וכמה עולה ספר תורה מהודר.

שכן, מי שאינו מתמצא בתחום, הדבר עלול להיות משימה קשה עבורו. ישנם פרמטרים רבים שהופכים ספר תורה מ’כשר’ ל’מהודר’. זה מתחיל מרמת המקצועיות של סופר הסת”ם וכן הדרישה שיהיה ירא שמים, ממשיך בסוגי הקלף והדיו, כל אילו משפיעים על ספר תורה מחירים, כפי שכבר כתבנו לעיל. בררו אצלנו כמה עולה ספר תורה מהודר, או הזמינו אצלנו כבר עכשיו ספר תורה מהודר.

גולשי הדף הזה חיפשו גם:

רעיונות לעילוי נשמת נפטרים | אמירת קדיש בתשלום | החזקת אברך לעילוי נשמת

כמה עולה ספר תורה מהודר
כמה עולה ספר תורה מהודר
למעוניינים לתרום - ספר תורה מחירים

ספר תורה מחירים

הקב"ה מודד מידה כנגד מידה, ומי שמרחם ועושה חסד עם הבריות, גם כלפיו ינהגו באותה מידה וירחמו עליו, וימחלו לו על עוונותיו בחסד.

צדקה והקדשת לימוד לבריאות. לעילוי נשמת יקירכם. לזיווג הגון. לפרנסה טובה. להצלחה בכל. בנוסף 100% מהצדקה ייתרם לנזקקים

מאמרים וסוגי גמילות חסדים

© כל הזכויות שמורות לאבינו שבשמים
בס"ד
למעוניינים לתרום דרכינו ישירות לנזקקים ותלמידי חכמים- ספר תורה מחירים

צדקה+הקדשת לימוד ספר תורה מחירים. 100% מהצדקה ייתרם לנזקקים

פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?