בס"ד
קמחא דפסחא באינטרנט

קמחא דפסחא באינטרנט

מצוות הצדקה שקולה כנגד כל המצוות והיא שומרת ומגינה על האדם.

*100% מהתרומות מגיעות ישירות לנזקקים. לשם שמים ללא דמי תיווך.

קורא.ת יקר.ה!

עצרו לרגע והתבוננו! כאן יש לכם את ההזדמנות לעזור למשפחות תלמידי חכמים נזקקות.

האתר שלנו הוקם ומתוחזק על ידי אנשים אמינים שמתפרנסים יפה ב”ה.

הזוהר הקדוש אומר (חלק א קד, א – הציטוט מתורגם):

בשעה שהקב”ה אוהב את האדם הוא משגר לו דורון ומהו הדורון? עני, כדי שיזכה ויתן לו צדקה וכו’ שכשיבוא הדין לעולם, המשחית יזהר ממנו וכו’ ויסתלק ממנו וכו’ האדם הזוכה לעשות צדקה עם בני אדם, בשעה שהדין שורה בעולם הקב”ה זוכר לו אותה צדקה שעשה וכו’ כמו שנאמר (במשלי י-ב) ‘וצדקה תציל ממות’.

חברים יקרים, מי יודע אם זה הרגע שלכם…

תרמו עכשיו כדי להינצל מתאונות, פיגועים וכל הרעות המתרגשות בעולם ל”ע.

הפעילות שלנו היא 100% לשם שמים, ללא רווחים, 100% מהצדקה שלכם מגיע לנזקקים, ומעבר לכך יש כאן גם את היתרון של החזקת תלמידי חכמים והאפשרות לחתימת הסכם יששכר וזבולון.

אפשר לתרום באמצעות הקדשת הלימוד לעילוי נשמת יקיריכם, להצלחה בעסקים או באמצעות צדקה לתלמידי חכמים לאמירת קדיש בתשלום.

קמחא דפסחא הוא כשמו – קמח לפסח, כלומר קמח שמחויבים גבאי הצדקה ותושבי העיר להעניק לעניי העיר כדי שיהיה להם מה לאכול בחג. ההבדל בין קמחא דפסחא לכל סוג של צדקה לעילוי נשמה וכדומה הוא שבקמחא דפסחא צריכים לתת לעניים תושבי העיר מזון עבור שבוע מראש (בשונה מכל סוג אחר של צדקה שצריך לדאוג רק לכך שיהיה לעני מה לאכול באותו יום). הבדל נוסף הוא שבקמחא דפסחא קיימת חשיבות לתת קמח ולא כסף כדי ‘לקרב את הנאתו’, כלומר שלא לעבוד קשה כדי לרכוש את התבואה, לטחון ולאפות.

היום נהוג כן לתרום תרומה לחגים בכסף, השתנות הדורות גרמה לכך שהעני כיום מפיק יותר תועלת מכסף מזומן מאשר אוכל מוכן. כמו כן, יש היום רבים המשתמשים ברשת האינטרנט ככלי יעיל להעברת קמחא דפסחא לעניים בדרך כבוד על ידי תרומה לעילוי נשמת לארגונים ברשת באמצעות כרטיס אשראי. כשאתם רוצים לתרום לקמחא דפסחא באינטרנט (או מתנות לאביונים באינטרנט) אתם לפעמים מהססים וחושבים האם מדובר בגוף אמין שבאמת יעביר את הכסף לעניים על מנת שיהיה להם אוכל ויין לפסח.

קמחא דפסחא באינטרנט: שני חוקים שימנעו מכם לתרום לגופים לא מהימנים ואיך לדעת למי כן

הוצאות חג הפסח הן הוצאות חריגות לכל סוג של משפחה, בין למשפחה שמשתכרת יפה וכמובן כמובן למשפחות בני תורה שממיתים עצמם באוהל התורה. משפחות אלו, אם אינן מתבססות על תרומה של קמחא דפסחא פשוט יהיה להם פחות אוכל לחג, או שהם יגלגלו חובות הולכות וגדלות עד כדי חוסר יכולת לפרוע. לשמחתנו, ארגונים רבים הוקמו בעם ישראל למען המטרה האחת והיחידה – לעזור למשפחות נזקקות. מדובר בארגונים שדואגים למשפחות נצרכות למזון בכלל ובעיקר לאוכל בסיסי, כמו מוצרי חלב, מוצרי בשר ועוף, פירות וירקות ועוד.

יותר ויותר אנשים חפצים לקיים את מנהג הקמחא דפסחא, אך עד שהם מבררים על גוף אמין חולפים כבר ימי הפסח. זה נשמע לכם מוכר? האם גם אתם מתקשים למצוא גוף מהימן כדי לתרום לקמחא דפסחא?

על 2 חוקים חזקים שעליכם להקפיד בטרם תתרמו עבור קמחא דפסחא – במאמר שלפניכם.

מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

החוק הפשוט וההגיוני אומר שאם ארגון מתנהל כראוי הוא גם ישמור על המעשר כספים שלכם עד שיגיע ליעדו. ארגון צדקה שאינו אמין לא יתנהל כראוי בכל המישורים – גם לא בשמירה על כספי ציבור ולא בחלוקה לאנשים אליהם הם מיועדים ולכאלה שנזקקים באמת.

חוק נוסף: בדקו האם מדובר בארגון יציב, שקיים כבר שנים רבות. אם לא – זה עדיין לא אומר שהם לא אמינים (אלא הם כן יש סימנים מחשידים נוספים), אבל אם כן מדובר בארגון ותיק ויציב זה מהווה אינדיקציה לכך – אמנם לא חד משמעית – שהארגון אמין ומבוסס.

קמחא דפסחא באינטרנט
איך תדעו לתת קמחא דפסחא באינטרנט לארגון אמין

קמחא דפסחא אונליין, לסיכומו של דבר

יותר ויותר אנשים חפצים לקיים את מנהג הקמחא דפסחא אונליין, אך הם מתקשים לברר על ארגון אמין. וכמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כדי שתוכלו להיות בטוחים שתרמתם לארגון אמין, חשוב לתרום לארגון שמתנהל בצורה נאותה, גם במישור הניהולי ומבחינת צוות העובדים וכו’ וכמו כן מומלץ לתרום לארגון יציב ומבוסס בעל ותק של שנים.

קוראים יקרים, עכשיו תורכם – עד עכשיו הצגנו בפניכם 2 חוקים בסיסיים לבדיקת אמינות של עמותת צדקה, אנו בטוחים שיש לכם מה להוסיף בעניין. עכשיו הבמה כולה שלכם. מה תוכלו להוסיף מניסיונכם? איזו חוק הייתם מוסיפים מעבר ל-2 החוקים שהבאנו במאמר? אנא, שתפו אותנו כדי שנוכל להעלות כאן באתר לתועלת הרבים.

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים.

הצעד הבא שלכם לתרומת קמחא דפסחא שתגיע לנזקקים אמיתיים הוא לבדוק אם אתם תורמים לארגונים אמינים.

רוצים לקבל מאתנו עוד הרבה טיפים, עצות, הלכות והדרכה מעשית לתרומת קמחא דפסחא אונליין, וכן על מצוות מעשר כספים, רעיונות לעילוי נשמת נפטרים וצדקה בכלל? חפשו במאמרים הרבים באתר. לתרומה אמינה של קמחא דפסחא באינטרנט הקליקו בקישור הבא: תרומת קמחא דפסחא באינטרנט אונליין.

קמחא דפסחא אונליין
שתפו אותנו על קמחא דפסחא אונליין לארגון אמין
למעוניינים לתרום - קמחא דפסחא באינטרנט

קמחא דפסחא באינטרנט

הקב"ה מודד מידה כנגד מידה, ומי שמרחם ועושה חסד עם הבריות, גם כלפיו ינהגו באותה מידה וירחמו עליו, וימחלו לו על עוונותיו בחסד.

צדקה והקדשת לימוד לבריאות. לעילוי נשמת יקירכם. לזיווג הגון. לפרנסה טובה. להצלחה בכל. בנוסף 100% מהצדקה ייתרם לנזקקים

מאמרים וסוגי גמילות חסדים

© כל הזכויות שמורות לאבינו שבשמים
בס"ד
למעוניינים לתרום דרכינו ישירות לנזקקים ותלמידי חכמים- קמחא דפסחא באינטרנט

צדקה+הקדשת לימוד קמחא דפסחא באינטרנט. 100% מהצדקה ייתרם לנזקקים

פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?