בס"ד
מתנות לאביונים באינטרנט

מתנות לאביונים באינטרנט

מצוות הצדקה שקולה כנגד כל המצוות והיא שומרת ומגינה על האדם.

*100% מהתרומות מגיעות ישירות לנזקקים. לשם שמים ללא דמי תיווך.

קורא.ת יקר.ה!

עצרו לרגע והתבוננו!

כאן יש לכם את ההזדמנות להוקיר טובה למשפחות תלמידי חכמים נזקקות לכבוד פורים וכן לקבל רעיונות לעילוי נשמת.

הזוהר הקדוש אומר (חלק א קד, א – הציטוט מתורגם):

בשעה שהקב”ה אוהב את האדם הוא משגר לו דורון ומהו הדורון? עני, כדי שיזכה ויתן לו צדקה וכו’ שכשיבוא הדין לעולם, המשחית יזהר ממנו וכו’ ויסתלק ממנו וכו’ האדם הזוכה לעשות צדקה עם בני אדם, בשעה שהדין שורה בעולם הקב”ה זוכר לו אותה צדקה שעשה וכו’ כמו שנאמר (במשלי י-ב) ‘וצדקה תציל ממות’.

חברים יקרים, מי יודע אם זה הרגע שלכם…

תרמו עכשיו תרומה לעילוי נשמת כדי להינצל מתאונות, פיגועים וכל הרעות המתרגשות בעולם ל”ע.

האתר שלנו הוקם ומתוחזק על ידי אנשים אמינים שמתפרנסים יפה ב”ה.

הפעילות שלנו היא 100% לשם שמים, ללא רווחים, 100% מהנדבה שלכם מגיע לנזקקים, ומעבר לכך יש כאן גם את היתרון של החזקת תלמידי חכמים.

אפשר לתרום באמצעות הקדשת הלימוד צדקה לעילוי נשמה, להצלחה בעסקים או באמצעות תרומה לתלמידי חכמים לאמירת קדיש.

רוצים לקיים מצוות מתנות לאביונים בהידור? רוצים שתפילותיכם בימים הנעלים – תענית אסתר וימי הפורים יעלו לשמים? רוצים להרגיש את השמחה האמיתית בפורים הזה? להעניק מתנה אמיתית לאביון, בלי צלופנים וסרטים…והכי חשוב – לתרום בקלות בלי לצאת מהבית? קיום מצוות מתנות לאביונים באינטרנט בקלות ובמהירות דרך האתר שלנו.

מתנות לאביונים באינטרנט: 3 שאלות נפוצות שאתם חייבים לדעת בעניין מתנות לאביונים און ליין ואיך ניתן לתרום

החיוב של נתינת מתנות לאביונים הוא לתרום שתי מתנות (כסף עבור אוכל) לשני עניים. אך יותר ויותר אנשים טרודים מאוד ביום הפורים, בעיקר כאשר יום הפורים יוצא ביום שישי, והם חוששים שמא ישכחו או לא יספיקו לתת מתנות לאביונים שהיא אחת ממצוות היום. האם הלחץ הזה נשמע לכם מוכר? האם גם אתם חשים טרודים מאוד בחג הפורים וחוששים שלא תספיקו לתת מתנות לאביונים בו ביום?
על 3 שאלות נפוצות של אנשים שמעוניינים לתרום מתנות לאביונים און ליין – במאמר שלפניכם.
מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

מתנות לאביונים און ליין לפני החג

1. האם ניתן לתרום מתנות לאביונים און ליין בתרומה לחגים  לפני החג ולצאת בזה את ידי חובת מצוות מתנות לאביונים? התשובה היא שאם תורמים את הכסף דרך עמותת צדקה שמעבירה את הכסף לעני ביום הפורים עצמו, רוב פוסקי ההלכה סוברים שיוצאים בכך את ידי חובת המצווה.

האם עדיף לתרום לפני פורים?

2. האם ישנה עדיפות לתרום מתנות לאביונים לפני פורים? התשובה היא שככל שיהיה לנו את הכסף מוקדם יותר כך נוכל להיערך ולחלק לעניים ביום הפורים עצמו. וכמובן שגם מה שיגיע אלינו ביום הפורים נמסור מיד כסף תמורתו לעניים ביום הפורים.

כמה צריך לתרום למתנות לאביונים והאם ניתן לתרום מכספי מעשר כספים?

3. הרבה שואלים כמה צריך לתרום למצווה? התשובה היא שמעיקר הדין אפשר לצאת ידי חובת המצווה בשווה פרוטה, אבל נהוג להחמיר ולתרום סכום שהעני יוכל לקנות מזון לסעודת החג (בין 5 ל-50 ₪ לפי הפוסקים השונים) וכמובן שכל המוסיף מוסיפים לו מן השמים, ואת התוספת מותר לתרום ממעשר כספים.

לסיכומו של עניין

יותר ויותר אנשים טרודים מאוד ביום הפורים, בעיקר כאשר יום הפורים יוצא ביום שישי, והם חוששים שמא ישכחו או לא יספיקו לתת מתנות לאביונים שהיא אחת ממצוות היום. כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כדי שלא תשכחו להפריש למתנות לאביונים, מומלץ לתרום לפני יום הפורים או ביום הפורים מה שיותר מוקדם, וכך גם תוכלו להיות בטוחים שכל הכסף הגיע לעניים.

מתנות לאביונים און ליין
מתנות לאביונים און ליין מעבירים לעניים בו ביום

ומכיוון שהייתם אתנו עד כה, אנו מוסיפים לכם מקבץ קצר של הלכות מתנות לאביונים

• מטרת המצווה היא שיהיה לעני לצורכי סעודת פורים ולכן אי אפשר לצאת ידי חובת המצווה בבגדים או כלים.
• מצד שני, העני יכול לעשות עם הכסף כטוב בעיניו ואי אפשר להתנות עמו שישתמש בזה דווקא לרכישת אוכל.
• בשולחן ערוך בהלכות פורים נפסק שיש לאדם לתת לעניים ולאלמנות ויתומים יותר ממה שמשקיע עבור סעודת הפורים שלו עצמו, כי בכך מראה שהשמחה שלו היא לשם שמים.
• המצווה חלה על גברים ועל נשים (יש אומרים שהבעל ייתן בשליחות האישה) ולגבי ילדים יש דעות רבות בין הפוסקים שגם עבורם צריך לתת, אם הם הגיעו לגיל חינוך.

עכשיו תורכם.
עד עכשיו הצגנו בפניכם התלבטויות של אנשים שחוששים שמחמת טרדות היום ישכחו לתרום מתנות לאביונים. עכשיו הבמה כולה שלכם. מה תוכלו להוסיף מניסיונכם? איזו עצות הייתם מוסיפים מעבר לעצות שהוזכרו לעיל? אנא, שתפו אותנו כדי שכולנו נוכל ללמוד ולהציג לקוראינו הנאמנים.
אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים.
תרמו כאן למתנות לאביונים און ליין או לאמירת קדיש בתשלום מיידי בכרטיס אשראי, הכסף יועבר ביום הפורים למשפחות נזקקות באמת וכתרומה לילדים נזקקים. הקליקו עכשיו על הקישור הבא: מצוות מעשר כספים.
רוצים לקבל מאתנו עוד הרבה מידע הלכתי, עצות שוות והדרכה מעשית למסירת מתנות לאביונים באינטרנט או כספי מעשרות לנצרכים? בקרו באתרנו, כאן תוכלו גם להוריד חינם נוסח הסכם יששכר וזבולון כמתנה מיוחדת לכם – גולשי האתר.

הלכות מתנות לאביונים
מקבץ הלכות מתנות לאביונים לצורך סעודות היום
למעוניינים לתרום - מתנות לאביונים באינטרנט

מתנות לאביונים באינטרנט

הקב"ה מודד מידה כנגד מידה, ומי שמרחם ועושה חסד עם הבריות, גם כלפיו ינהגו באותה מידה וירחמו עליו, וימחלו לו על עוונותיו בחסד.

צדקה והקדשת לימוד לבריאות. לעילוי נשמת יקירכם. לזיווג הגון. לפרנסה טובה. להצלחה בכל. בנוסף 100% מהצדקה ייתרם לנזקקים

מאמרים וסוגי גמילות חסדים

© כל הזכויות שמורות לאבינו שבשמים
בס"ד
למעוניינים לתרום דרכינו ישירות לנזקקים ותלמידי חכמים- מתנות לאביונים באינטרנט

צדקה+הקדשת לימוד מתנות לאביונים באינטרנט. 100% מהצדקה ייתרם לנזקקים

פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?