בס"ד
חלום על נפטר על פי הקבלה

חלום על נפטר על פי הקבלה

מצוות הצדקה שקולה כנגד כל המצוות והיא שומרת ומגינה על האדם.

*100% מהתרומות מגיעות ישירות לנזקקים. לשם שמים ללא דמי תיווך.

חלמתם על נפטר? אתם רוצים לדעת מה זה אומר? כמו בכל דבר, ליהדות יש הרבה מה לומר בעניין זה של חלום על נפטר על פי הקבלה. כאן במאמר זה, ריכזנו את המידע הנוגע לעניין החלומות על נפטרים. בנוסף, כאן באתר תוכלו לקבל שירות של אמירת קדיש על ידי תלמידי חכמים, או להחזיק אברך שלומד תורה כל היום לזכותכם ועוד. אנו יכולים לדאוג לכם לאמירת קדיש בתשלום לעילוי נשמת יקיריכם – ב-3 תפילות ביום וכן לימוד משניות לעילוי נשמתו/ה. ניתן לתרום ממעשר כספים.

חלום על נפטר על פי הקבלה

במאמר זה תקבלו מידע על מה שיש ליהדות לומר אל חלום של נפטר, מה זה בכלל חלום, מה רצוי לעשות בקשר לחלום על נפטר ועוד. אנשים רבים מספרים על קרוב משפחה, חבר או מכר שנפטר ובא אליהם בחלום, לחלק בחלום מפחיד ולחלק בחלום משמח, מה זה אומר?

ניתן להתייחס לחלומות בשני אופנים, או שאפשר לומר על החלום: “חלומות שווא ידברו” (מילים הכתובות בנביא זכריה) כלומר, אין לייחס משמעות לחלומות. ומצד שני אנו רואים שהתורה כן ייחסה משמעות לחלומות, כך אנו רואים בחלומות יוסף, פרעה, שר המשקים ושר האופים ועוד. כמו כן, אנו רואים בנביא שחלום הוא סוג של נבואה ככתוב: “בחלום אדבר בו” כלומר שיש נביאים שמקבלים את דברי הנבואה שלהם בחלום ולא בהקיץ.

ממה נובע החלום? המחשבות של האדם פועלות במשך כל שעות היממה, כאשר הוא ער המחשבות יהיו הגיוניות ואילו כאשר הוא ישן המחשבות שלו פחות הגיונית ולעיתים כלל לא הגיוניות. אנשים שחוו פטירה של אדם קרוב, מספרים על חלום שראו בו את הנפטר כשהוא מחבק אותם או כועס עליהם וכדומה.

חלום על נפטר על פי הקבלה
חלום על נפטר על פי הקבלה

חלום על נפטר לפי הקבלה

חלום על נפטר לפי הקבלה לפעמים מסמן משהו. אולם הוא תמיד יעסיק אתכם לאחר מכן. הוא יכול לשמח אתכם או להעציב אתכם, הוא לפעמים ברור ולפעמים מעומעם. ועל פי הקבלה כאמור, יש לו אמירה.

על פי הקבלה מי שרואה אדם שנפטר שאוכל בביתו הרי זה סימן טוב לכל בני הבית, אם חלם על נפטר שלקח כלים וחפצים מהבית והלך סימן טוב הוא לו, מלבד אם ראה שהמת לוקח נעליים הרי זה סימן לא טוב. אם ראה בחלום נפטר שפניו נפולות ומצב בריאותו של החולם אינו טוב, עליו לעשות פדיון נפש. אם בחלומו ראה שדיבר עם הנפטר סימן הוא שהוא יתחבר עם אנשים טובים ויעשה כמוהם.

מישהו שראה בחלומו קרוב משפחה שנפטר שבא אליו בפנים מאירות סימן הוא שיבוא עליו עושר ופרנסה בהרווחה. וכן גם אם הוא ראה שקרוב משפחה שנפטר חיבק אותו ונישק אותו, גם זה סימן לעושר. אם קרוב משפחתו שנפטר נשך אותו סימן הוא לצרה מתקרבת ל”ע. כאמור חלום על נפטר לפי הקבלה זה מסמל משהו.

חלום על נפטר לפי הקבלה
חלום על נפטר לפי הקבלה

מה עוד מסמל חלום על מת לפי הקבלה

אם הנפטר נותן לו בחלומו דבר כלשהו סימן הוא להרווחה, למעט אם הוא נותן לו חפץ המתחיל באות נ או באות ל שאז הוא מראה על עניות. ואם הוא נתן לו בחלום כלי מלחמה או כלי ברזל כלשהו, גם אם זה מתחיל באות נ או ל, אין לו מה לפחד. אם הוא סירב לקבל את מה שהנפטר נתן לו בחלום סימן רע הוא לו.

עד כאן חלק מהדברים המובאים על חלום על מת לפי קבלה, אולם כפי שאמרנו בהתחלה, שכתוב בנביא זכריה חלומות שווא ידברו, ובפרט בימינו כתוב בספרים כי הכול קשור בסופו של דבר באמונה הפנימית של האדם. מה שמומלץ מאוד להאמין וכך גם רואים אנו בקבלה, כי התגלות של אדם מת בחלום מסמל תחילתה של תקופה חדשה בחיים, שיכולה להיות תקופה טובה וזה תלוי כאמור באמונה שלנו ובאופטימיות שלנו.

ובכל זאת מי שרוצה לעשות משהו בכדי להיטיב חלום על מת לפי הקבלה, אנו ממליצים לו לתרום תרומה להחזקת לומדי תורה או ליזום מצוות ומעשים טובים לטובת נשמת הנפטר ולטובת החולם, מומלץ גם לחשוב על רעיונות לעילוי נשמת שאתם יכולים לעשות לטובת נשמת הנפטר, בכדי שלא יכעס עליכם בשמים. אם חלמתם חלום על נפטר על פי הקבלה תוכלו ליצור עמנו קשר כבר עכשיו לקבלת רעיונות לעילוי נשמת נפטרים וכו’.

חלום על מת לפי הקבלה
חלום על מת לפי הקבלה
למעוניינים לתרום - חלום על נפטר על פי הקבלה

חלום על נפטר על פי הקבלה

הקב"ה מודד מידה כנגד מידה, ומי שמרחם ועושה חסד עם הבריות, גם כלפיו ינהגו באותה מידה וירחמו עליו, וימחלו לו על עוונותיו בחסד.

צדקה והקדשת לימוד לבריאות. לעילוי נשמת יקירכם. לזיווג הגון. לפרנסה טובה. להצלחה בכל. בנוסף 100% מהצדקה ייתרם לנזקקים

מאמרים וסוגי גמילות חסדים

© כל הזכויות שמורות לאבינו שבשמים
בס"ד
למעוניינים לתרום דרכינו ישירות לנזקקים ותלמידי חכמים- חלום על נפטר על פי הקבלה

צדקה+הקדשת לימוד חלום על נפטר על פי הקבלה. 100% מהצדקה ייתרם לנזקקים

פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?