בס"ד
כמה עולה ספר תורה לעילוי נשמת

כמה עולה ספר תורה לעילוי נשמת

מצוות הצדקה שקולה כנגד כל המצוות והיא שומרת ומגינה על האדם.

*100% מהתרומות מגיעות ישירות לנזקקים. לשם שמים ללא דמי תיווך.

ביהדות מנציחים נפטר או נפטרת על ידי שכותבים ספר תורה לעילוי נשמתו או נשמתה. כתיבת ספר תורה לעילוי נשמת היא פעולה מאוד מועילה לנפטר או לנפטרת כמו אמירת קדיש. לנשמת הנפטר או הנפטרת יש הרבה נחת רוח מכך שכותבים ספר תורה לעילוי נשמתו או נשמתה. בכל עת אפשר לתרום ספר תורה לעילוי נשמת, אבל הזמן המתאים ביותר לכך הוא בסיום שנת האבל הראשונה. את ספר התורה ניתן לתרום ממעשר כספים.

אתם וודאי רוצים לדעת כמה עולה ספר תורה לעילוי נשמת. עלות של כתיבת ספר תורה נעה בין 100 ל-200 אלף ₪. זה תלוי בעיקר בעלות של סופר הסת”ם, במומחיות שלו, ביופי הכתיבה ועוד. אבל זה תלוי גם במחיר של הנרתיק, וכל תשמישי הקדושה של ספר התורה. יש בהם כמה רמות וכל תורם יכול לבחור כרצונו.

כמה עולה ספר תורה לעילוי נשמת

כשמתכננים תרומה של ספר תורה, ובמיוחד כשמתכננים את התקציב שזה דורש, מומלץ מאוד גם לקחת בחשבון את עלות התהלוכה של הכנסת ספר התורה, וכל הנלווה לכך, סעודת מצווה וכו’. אם לאחר כל התכנון אתם מגיעים למסקנה שזה גדול עליכם, אל ייאוש, יש אפשרות לתרום רק עמוד אחד בספר תורה לעילוי נשמת הנפטר או הנפטרת. התרומה היא אמנם הרבה יותר צנועה אבל נחת הרוח שזה גורם לנפטר או לנפטרת בשמים היא כמעט שווה, היות וזה הכי הרבה שאתם יכולים לעשות ובמיוחד אם זה לא בא בקלות.

אם אתם מתכננים לכתוב ספר תורה שלם ולהכניסו לבית הכנסת ביום השנה עליכם להתחיל בתהליך לפחות חצי שנה עד 8 חודשים מראש. אבל אם אתם רוצים רק להקדיש עמוד הזמן הוא לא כל כך קריטי.

כמה עולה ספר תורה לעילוי נשמת
כמה עולה ספר תורה לעילוי נשמת

כמה עולה לכתוב ספר תורה

השאלה שאנו נשאלים רבות היא כמה עולה לכתוב ספר תורה לעילוי נשמת. האמת היא שאין מחיר אחיד וזה תלוי בפרמטרים רבים, אבל כאמור, הטווח הוא בערך בין 100 ל-200 אלף ₪. כעת נרחיב קצת יותר על העניין. כמו שאמרנו יש את ספר התורה עצמו שטווח המחירים שלו הוא רחב מאוד היות והוא נעשה בעבודת יד וגם באיכות הקלף יש הבדלים (אם כי ניתן לומר באופן כללי שספר תורה ספרדי זול יותר מאשר ספר תורה אשכנזי).

ויש את כל הפרויקט שמסביב. ארגון אירוע ההכנסה, מה שכולל בדרך כלל – הכנת כיבוד בבית שממנו יוצאת התהלוכה, התהלוכה עצמה שכוללת רכב עם תזמורת, לפידים וממתקים לילדים, כיבוד בתוך בית הכנסת ועוד, לאחר מכן סעודת מצווה למשפחה או גם למתפללי בית הכנסת הקבועים. אז כשרוצים לחשב כמה עולה לכתוב ספר תורה צריך לקחת בחשבון גם עלויות נוספות שלא קשורות לכתיבה…

כמה עולה לכתוב ספר תורה
כמה עולה לכתוב ספר תורה

הצעת מחיר של ספר תורה נמוכה מאוד זה מחשיד

נשים בצד לרגע את המחיר של ספר תורה, אם אתם מעוניינים להנציח את יקיריכם ואתם מחפשים את הרעיון הטוב ביותר לעילוי נשמתו/ה שיגרום לו או לה לנחת רוח בשמים, תרומה של ספר תורה הוא אחד הרעיונות הטובים ביותר. מה שחשוב הוא שסופר הסת”ם שכותב את ספר התורה יהיה אדם ירא שמים ועדיף שיהיה גם בן תורה שיושב והוגה בתורה בזמנים שאיננו עובד במלאכת הכתיבה (כך גם תזכו במצווה של החזקת אברך). כמו כן נדרש שסופר הסת”ם יעבור את מבחני ההסמכה של המכון בו הוא למד את מלאכת הכתיבה בהצלחה.

בכדי להרחיב עוד יותר את הידע בעניין תרומה של ספר תורה אתם יכולים לפנות אלינו דרך הלינק של ‘צור קשר’ כאן באתר ללא התחייבות ואנו ננסה לעזור לכם ולהפנות אתכם למקומות המקצועיים. והכי חשוב להדגיש: אם אתם מקבלים הצעת מחיר של ספר תורה שהוא זול מאוד בצורה מחשידה אל תתפתו לקנות אותו…

מחיר של ספר תורה
מחיר של ספר תורה

סיכום על הכנסת ספר תורה לעילוי נשמת

לסיכום – הכנסת ספר תורה לעילוי נשמת נפטר או נפטרת היא מצווה חשובה לאין ערוך והיא גורמת לנחת רוח לנפטר או הנפטרת בשמים. החשיבות של תרומה של ספר תורה לעילוי נשמת היא בעיקר בשל כך שמדובר בחפץ קדוש שמשתמשים בו לעיתים תכופות. כי בעצם בכל שני וחמישי ובכל שבת וחג מוציאים את ספר התורה לקורא בו.

ובכל פעם שקוראים בו הנשמה מתעלה יותר ויותר, מכיוון שהמצווה נעשית בזכותה. לכן כדאי ומומלץ מאוד לעשות הכנסת ספר תורה לעילוי נשמת לבית כנסת שיותר זקוק לכך. כי אם מדובר בבית כנסת שיש לו מספיק ספרי תורה, הרי שלא ירבו להשתמש בספר התורה שלכם. לייעוץ נוסף לגבי כמה עולה ספר תורה לעילוי נשמת צרו עמנו קשר.

הכנסת ספר תורה לעילוי נשמת
הכנסת ספר תורה לעילוי נשמת
למעוניינים לתרום - כמה עולה ספר תורה לעילוי נשמת

כמה עולה ספר תורה לעילוי נשמת

הקב"ה מודד מידה כנגד מידה, ומי שמרחם ועושה חסד עם הבריות, גם כלפיו ינהגו באותה מידה וירחמו עליו, וימחלו לו על עוונותיו בחסד.

צדקה והקדשת לימוד לבריאות. לעילוי נשמת יקירכם. לזיווג הגון. לפרנסה טובה. להצלחה בכל. בנוסף 100% מהצדקה ייתרם לנזקקים

מאמרים וסוגי גמילות חסדים

© כל הזכויות שמורות לאבינו שבשמים
בס"ד
למעוניינים לתרום דרכינו ישירות לנזקקים ותלמידי חכמים- כמה עולה ספר תורה לעילוי נשמת

צדקה+הקדשת לימוד כמה עולה ספר תורה לעילוי נשמת. 100% מהצדקה ייתרם לנזקקים

פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?