בס"ד
אוספים תרומות מהבית

אוספים תרומות מהבית

מצוות הצדקה שקולה כנגד כל המצוות והיא שומרת ומגינה על האדם.

*100% מהתרומות מגיעות ישירות לנזקקים. לשם שמים ללא דמי תיווך.

קורא.ת יקר.ה! עצרו לרגע והתבוננו! כאן יש לכם את ההזדמנות לתרום למשפחות תלמידי חכמים נזקקות.

האתר שלנו הוקם ומתוחזק על ידי אנשים אמינים שמתפרנסים יפה ב”ה. הפעילות שלנו היא 100% לשם שמים, ללא רווחים, 100% מהתרומה שלכם מגיע לנזקקים! ומעבר לכך יש כאן גם את היתרון של החזקת תלמידי חכמים.

אפשרי לתרום באמצעות הקדשת הלימוד לעילוי נשמת יקיריכם, להצלחה בעסקים או באמצעות תלמידי חכמים לאמירת קדיש בתשלום.

כן, כאן עושים טוב לעניים תלמידי חכמים!

כל אחד מעוניין לתרום כסף לצדקה לעילוי נשמה או לקיים מצוות מעשר כספים בדרך הקלה ביותר, ללא בעיות ועדיף ללא צורך לצאת מהבית. ארגוני צדקה שאוספים תרומות מהבית הם ללא ספק הדרך הטובה והעדיפה ביותר על רבים מנותני הצדקה.

בתרומתכם אתם עוזרים לנו לגייס כסף למטרות טובות.

אנחנו נאסוף את כספי הצדקה בשבילכם!

מהי הדרך הבטוחה לתרום כספים לארגוני צדקה ש אוספים תרומות מהבית

  • ארגוני צדקה אמינים שאוספים צדקה יש להם עלון התרמה (מה שנקרא גם פרוספקט או ברושור) ברור להתרמות. עם כתובת ופרטים ברורים, כך שניתן גם להתחקות אחרי ראשי הארגון והרבנים הממליצים.
  • הם גם אמורים לתת אופציה לתרומה לעניים בזמן אחר, לאו דווקא בעת ההתרמה בדלת. וגם תהליך תרומה לעילוי נשמת הוא פשוט וחלק.
  • כמו כן מתרימים של ארגון מוכר זוכרים שהמטרה היחידה שלהם היא לאסוף תרומות מזון או כסף ולזכות יהודים במצוות הצדקה. זה מתבטא בכך שהם לא מתנהגים כאנשי מכירות שמנסים לדחוף לכם מוצר…
  • ארגון צדקה אמין ובעל ותק מספר בעלון הפרסום שלו את ההיסטוריה ועל נסיבות הקמת הארגון, שהרי מאחורי כל ארגון אמין ומבוסס יש סיפור למה ומתי הוקם…
  • מותר לכם לצפות לעדכון לאיזה פעילות של הארגון הכסף הולך. כגון מימון לפעילות החגים, הסכם יששכר וזבולון וכדומה. זהו גם צעד בונה אמון מצד הארגון.
  • ארגון שיש לו נוכחות באינטרנט מהווה הוכחה נוספת של אמינות.
  • ארגון שמשדר עקביות הוא ארגון שמשדר אמינות. לא משנה באיזו שיטת איסוף או טקטיקות שיווק משתמש הארגון, אם הם עקביים ומתמידים בשיטה שלהם הם כנראה בעלי הנהלה יציבה ואמינה.
אוספים תרומות מהבית
כך ארגונים אמינים אוספים תרומות מהבית

איסוף תרומות מהבית – שיטה מועדפת לרבים מהתורמים

איסוף תרומות מהבית הוא דרך מצוינת לגייס תרומות מאנשים בכל מקום ברחבי הארץ. בעזרת איסוף תרומות בבתים, עמותות יכולות להציג פרויקטים מסוימים או מטרות שאנשים יכולים לתרום להם. לדוגמה, עמותה יכולה לאסוף כסף כדי לתת ארוחות חג עבור משפחות מעוטות יכולת בעיר.

אם ארגון מסוים מתנהל בשקיפות, אתם יודעים לאן הולך הכסף והוא קרוב לליבכם, חשוב שתתרמו להם שוב, גם בלי שיגיעו לאסוף בביתכם. שימור תורמים הוא חיוני עבור עמותות והשגת תורמים חדשים היא יותר יקרה ודורשת יותר משאבים מאשר עידוד תרומות חוזרות מתורמים קיימים. ולכן, כשאתם פונים אליהם מיוזמתכם אתם בעצם חוסכים להם כסף והתרומה שלכם תהייה מושלמת יותר.

איסוף תרומות בבתים הוא, להרבה ארגונים, דרך מועדפת לאיסוף תרומות. הקלות של תרומה כספית מהבית, קבלת קבלה מיידית על ידי המתרים – כל זה גורם לתורמים רבים לאהוב לתרום תרומה לחגים מהבית. כדי לקבל תרומות אלו, הארגון שלך יזדקק למערכת של מתנדבים לאיסוף תרומות מהבית ולאחסן מידע על התורמים (באופן חוקי המכבד את צנעת הפרט כמובן).

איסוף תרומות מהבית
איסוף תרומות מהבית היא דרך מועדפת לאנשים רבים

איסוף תרומות ומידע

ארגון מסודר חייב לכלול מערכת לניהול תורמים ולאיסוף תרומות. זה חיוני לחיזוק הקשרים עם התורמים, ניהול נתוני התורמים והתרומות וגיוס מעשר כספים נוספים. מערכות ניהול תורמים הכוללות רישומי תורמים, פילוח תורמים, כלי מעקב ודיווח וחשבונות תורמים ייעודיים. ולכן אתם לא צריכים להרגיש לא בנוח לחכות להשבת תודה על ידי הארגון, אם על ידי מכתב תודה או על ידי שי לחגים – כשמדובר בתרומות גדולות. אם מדובר בארגון שההנהלה מוכרת לכם מומלץ לשמור את מס’ הטלפון או כתובת הדוא”ל של ראשי הארגון בהישג יד.

הארגון צריך להיות מסוגל להשתמש בפרטים שלכם התורמים שלו כדי לעודד עוד תרומות ולשמור על מערכות יחסים טובות עם התורמים. מצד שני, גם בניית קשרים של בעלי עסקים עם ארגוני צדקה היא תופעה מוכרת מהרבה בעלי עסקים בארץ ובעולם תרומות מתקבלות גם כשמחפשים רעיונות לעילוי נשמת.

תתפלאו אולי לשמוע, אבל גם היום בעידן האינטרנט וכרטיסי האשראי עדיין יש הרבה מאוד אנשים שמעדיפים לתרום במזומן או בצ’קים. מדובר באנשים החוששים מזליגה של מידע מהמרשתת לידי גורמים עוינים, כמו שאירע לאחרונה במספר מקרים, או למשל משפחות דתיות וחרדיות שרוצות להתרחק מהכנסת כלי המדיה לסוגיהם לבית או תורמים מבוגרים שנוח להם עם מערכת הצ’קים והמזומנים, לכן עדיין איסוף תרומות מהבתים היא רלוונטית מאוד, בעיקר בקרב הציבור הדתי והחרדי.

תרמו לנו בפרויקט הבא שאוספים תרומות מהבית או כאן באתר בכרטיס אשראי.

איסוף תרומות
איסוף תרומות
למעוניינים לתרום - אוספים תרומות מהבית

אוספים תרומות מהבית

הקב"ה מודד מידה כנגד מידה, ומי שמרחם ועושה חסד עם הבריות, גם כלפיו ינהגו באותה מידה וירחמו עליו, וימחלו לו על עוונותיו בחסד.

צדקה והקדשת לימוד לבריאות. לעילוי נשמת יקירכם. לזיווג הגון. לפרנסה טובה. להצלחה בכל. בנוסף 100% מהצדקה ייתרם לנזקקים

מאמרים וסוגי גמילות חסדים

© כל הזכויות שמורות לאבינו שבשמים
בס"ד
למעוניינים לתרום דרכינו ישירות לנזקקים ותלמידי חכמים- אוספים תרומות מהבית

צדקה+הקדשת לימוד אוספים תרומות מהבית. 100% מהצדקה ייתרם לנזקקים

פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?