בס"ד
תרומה למשפחות נזקקות

תרומה למשפחות נזקקות

מצוות הצדקה שקולה כנגד כל המצוות והיא שומרת ומגינה על האדם.

*100% מהתרומות מגיעות ישירות לנזקקים. לשם שמים ללא דמי תיווך.

קורא.ת יקר.ה! עצרו לרגע והתבוננו! כאן יש לכם את ההזדמנות לתת יד ותרומה למשפחות נזקקות.

האתר שלנו הוקם ומתוחזק על ידי אנשים אמינים שמתפרנסים יפה ב”ה. הפעילות שלנו היא 100% לשם שמים, ללא רווחים, 100% מהתרומה שלכם מגיע לנצרכים, ומעבר לכך יש כאן גם את היתרון של החזקת תלמידי חכמים.

הזוהר הקדוש אומר (חלק א קד, א – הציטוט מתורגם):

בשעה שהקב”ה אוהב את האדם הוא משגר לו דורון ומהו הדורון? עני, כדי שיזכה ויתן לו צדקה וכו’ שכשיבוא הדין לעולם, המשחית יזהר ממנו וכו’ ויסתלק ממנו וכו’ האדם הזוכה לעשות צדקה עם בני אדם, בשעה שהדין שורה בעולם הקב”ה זוכר לו אותה צדקה שעשה וכו’ כמו שנאמר (במשלי י-ב) ‘וצדקה תציל ממות’.

חברים יקרים, מי יודע אם זה הרגע שלכם…

ואמר החיד”א (בהגהותיו על השל”ה הק’ פרשת וירא) שהמילים ‘וצדקה תציל ממות’ הם ראשי תיבות ‘מות’, שמלבד מה שכתוב בפירוש שצדקה מצלת ממיתה משונה היא מסוגלת גם להאריך שניו ואפילו לרשע…

תרמו עכשיו למשפחות נזקקות כדי להינצל מתאונות, פיגועים וכל הרעות המתרגשות בעולם ל”ע.

אפשר לתרום לעילוי נשמת יקיריכם, להצלחה בעסקים או באמצעות תרומה לחגים לתלמידי חכמים ולאמירת קדיש בתשלום.

תרומה למשפחות נזקקות היא מהמובחרות שבצדקות. מצוות הצדקה ומצוות מעשר כספים שהתורה ציוותה לנו מטרתה היא להוציא את העני ממצבו, זאת אנו למדים מכך שהרמב”ם אומר שהצדקה הגדולה ביותר היא לספק עבודה לחברו כדי שיוכל להתפרנס בכבוד ללא שיזדקק לבריות או להלוות לו כסף יוכל לעשות בהם מסחר ולהרוויח כדי מחייתו ויותר. במאמר הבא נרחיב על מצוות הצדקה לעילוי נשמה ובכלל, על האפשרויות לתרום ועל חשיבותה של תרומה למשפחות נזקקות.

תרומה למשפחות נזקקות – הקלות לתרום

בזמננו אפשר בקלות לתרום תרומת מזון לנזקקים, באמצעות ארגוני החסד הרבים הפזורים בארץ ובעולם, וגם רשתות הטכנולוגיות הצטרפו למצווה, ניתן כיום לתרום כסף למשפחות נזקקות באמצעות אתר אינטרנט של הארגונים. תרומה לחגים למשפחות נזקקות אפשר לתרום לזכות עצמו, כאשר אדם זקוק לישועה בדבר מסוים או לברכת הצלחה, וכמו כן למי שמחפש רעיונות לעילוי נשמת נפטרים קרובי משפחה, ישנם ארגונים שמבטיחים בתמורה לתרומה לעילוי נשמת – שתלמידי חכמים יאמרו עבורם תהילים לעילוי נשמת. הדבר הפך לתופעה נפוצה ביותר וגם מבורכת, אולי אפשר לקרוא לזה טרנד – רבים הם האנשים, גם כאלה שאינם מגדירים את עצמם דתיים, התורמים כסף למשפחות נזקקות כשהם רוצים להנציח אב או אם, וכן בערבי חגים ולפני אירוע מיוחד, כדי שיהיה להם לברכה להצלחת האירוע.

תרומה למשפחות נזקקות
תרומה למשפחות נזקקות לברכת הצלחה או לע”נ

תרומת אוכל לנזקקים – גם לאלו שנקלעו בפתאומיות וגם לאלו שלא

ומצד שני, מדי חודש מצטרפים אנשים נוספים למעגל העוני, זה יכול להתרחש בפתאומיות, כתוצאה מפיטורין או הוצאה רפואית פתאומית. ולעתים רבות זה קורה בהדרגה – חריגה קטנה מהאשראי בחשבון הבנק שכמעט ולא מורגשת, המחאות שחוזרות וכו’ עד שהחשבון הופך למוגבל ורק אז, כשבעל החשבון אינו יכול לשלם במכולת עם צ’קים וגם כרטיס האשראי שברשותו ‘מסרב פקודה’, אז הוא מבין כי נקלע למשבר כלכלי. חשוב לדעת כי גם במצבים אלו הנתינה נחשבת לצדקה חשובה מאוד, כי על פי ההלכה, כל מי שאין לו לחם לאכול ובגד ללבוש זכאי ליהנות מכספי צדקה ומתרומת אוכל לנזקקים. ודווקא במצב זה, אם המשפחה תקבל תרומת אוכל לנזקקים ויהיה לראש המשפחה ולמשפחתו מה לאכול, יש סיכוי שהוא יוכל להתפנות לשקם את עצמו.

תרומת אוכל לנזקקים
תרומת אוכל לנזקקים כדי לאפשר להם להשתקם

תרומות מזון לנזקקים ניתן ואף מהודר לתרום מכספי מעשר

כאמור, הרבה דרכים ישנם כיום לתרום תרומות מזון לנזקקים. קיימם ארגוני חסד רבים שכל אחד מהם מתמקד בנישה אחרת. אחד בתרומות מזון לנזקקים, האחר בחלוקת ביגוד, גמ”חים להלוואות כספים, סיוע נפשי למשפחות מעוטי יכולת, תרומות של ריהוט וציוד חשמלי ועוד. ניתן לתרום לכל אלו מכספי מעשר כספים ואף הידור יש בכך, מכיוון שכספי המעשר מיועדים בראש ובראשונה לעניים ולתלמידי חכמים. ועל זה נאמר ‘עשר בשביל שתתעשר’ שדרשו חז”ל על בסיס הפסוק ‘עשר תעשר’ האמור במעשר עני, מכאן שההבטחה האמורה היא בעיקר כאשר הצדקה ניתנת תרומה לנזקקים. ואכן מעידים רבים שמעשרים את כספם דרך קבע, כי בזכות זה הם גם מעשירים. תרמו גם אתם בעין יפה!

תרומות מזון לנזקקים
תרומות מזון לנזקקים אפשר לתרום מכספי מעשר

תרומות אוכל לנזקקים בקלי קלות

כמעט כל אחד מאתנו, בעיקר אלו הנחשבים למעמד הבינוני, נקלע לפעמים למצבי דוחק כלכליים. הוצאות הדיור הם מהגבוהים בעולם, שלא לדבר על סעיף המזון, תשלומי חשמל, מים ארנונה. ונכון, לא תמיד קל לתרום, אבל אם נחשוב על המשפחות שאינן מסוגלות לקנות לחם לארוחת ערב לילדים, או לקנות לילדה מחברת לבית הספר, או סוודר לימים הקרים, ונראה אותם למול עינינו יהיה לנו קל יותר להצטמצם קצת ולתרום להם לחם לפי הטף. כיום בזמננו ניתן לתרום תרומות אוכל לנזקקים ללא כל קושי, לא צריך לצאת לרחובות אפלים ולחפש אותם, ניתן לתרום לארגונים המאתרים את הנזקקים או שהנזקקים פונים אליהם בבקשת תרומות אוכל לנזקקים. גם מי שמחפש רעיונות לעילוי נשמת נפטרים יכול לתרום לארגוני העזרה.

תרומות אוכל לנזקקים
קל יותר לתרום תרומות אוכל לנזקקים דרך הארגונים

קבלו על עצמכם לתרום תרומת מזון לנזקקים ותעשירו!

יש לדעת כי עיקר מצוות הצדקה ומצוות המעשר היא לעניים ולתרום תרומת מזון לנזקקים. מקור המצווה הוא מן האמור ביעקב אבינו שאמר: “וכל אשר תיתן לי עשר אעשרנו לך” אומר על כך המדרש (מובא בתוספות) שכאן תיקן יעקב אבינו לתת מעשרות מן הממון. ואכן הפסוק מעיד כי בזכות קבלתו של יעקב אבינו להפריש מעשרות מן הממון הוא התעשר, שכן כתוב: “ויפרוץ האיש מאוד מאוד, ויהי לו צאן רבות ושפחות ועבדים וגמלים וחמורים”. קבלו גם אתם על עצמכם להפריש מעשר מכספכם ולתרום תרומה למשפחות נזקקות כדי לדעת למי נותנים מעשר כספים וכן כדי לחתום הסכם יששכר וזבולון צרו אתנו קשר.

תרומת מזון לנזקקים
תרומת מזון לנזקקים זוהי עיקר המצווה
למעוניינים לתרום - תרומה למשפחות נזקקות

תרומה למשפחות נזקקות

הקב"ה מודד מידה כנגד מידה, ומי שמרחם ועושה חסד עם הבריות, גם כלפיו ינהגו באותה מידה וירחמו עליו, וימחלו לו על עוונותיו בחסד.

צדקה והקדשת לימוד לבריאות. לעילוי נשמת יקירכם. לזיווג הגון. לפרנסה טובה. להצלחה בכל. בנוסף 100% מהצדקה ייתרם לנזקקים

מאמרים וסוגי גמילות חסדים

© כל הזכויות שמורות לאבינו שבשמים
בס"ד
למעוניינים לתרום דרכינו ישירות לנזקקים ותלמידי חכמים- תרומה למשפחות נזקקות

צדקה+הקדשת לימוד תרומה למשפחות נזקקות. 100% מהצדקה ייתרם לנזקקים

פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?