בס"ד
קניית ספר תורה

קניית ספר תורה

מצוות הצדקה שקולה כנגד כל המצוות והיא שומרת ומגינה על האדם.

*100% מהתרומות מגיעות ישירות לנזקקים. לשם שמים ללא דמי תיווך.

כשרוצים לעשות קניית ספר תורה לעילוי נשמת קרוב משפחה או מדמי העיזבון של נפטר או ממעשר כספים, דבר ראשון מתעניינים לגבי המחיר. כמה עולה לכתוב ספר תורה. אחד הרעיונות הטובים ביותר כתרומה לעילוי נשמת המנוח הוא כתיבת ספר תורה, לכן חשוב לכם מאוד לדעת כמה זה עולה. הפרטים שנרשום כאן הם מאוד כלליים, למידע יותר מפורט פנו אלינו ונייעץ לכם בפרוטרוט.

קניית ספר תורה

בנוסף להזמנת ספר תורה תוכלו לפנות אלינו בנוגע לאמירת קדיש לעילוי נשמת יקירכם, גם פעולה זו מועילה מאוד לעילוי נשמתו/ה. בעיקר כשזה כולל גם החזקה ותרומה לאברכים תלמידי חכמים היושבים והוגים בתורה יומם ולילה. במלוא מובן המילה… ולענייננו, מחירו של ספר תורה מורכב מפרמטרים רבים. חלקם תלויים ביופי הכתב, חלקם תלויים בסוג סופר הסת”ם, אם מדובר בירא שמים וכו’.

גם המקצועיות של סופר הסת”ם הוא פרמטר בעל השפעה על מחירו של ספר התורה. מחירו של ספר תורה נע בין 100,000 ל-150,000 ₪. המידע הוא כמובן כללי ביותר, למידע מפורט יותר פנו אלינו. כשמדברים על מחיר של ספר תורה, ישנם 2 דברים חשובים שצריך להדגיש. א. המחירים הנ”ל הם ללא מע”מ. כדי לחשב את המחיר הריאלי, בדרך כלל יש להוסיף את המע”מ.

ב. תורמים רבים של ספרי תורה לבתי כנסת אינם לוקחים בחשבון את עלות אירוע ההכנסה של ספר התורה לבית הכנסת וזה נופל עליהם כהוצאה בלתי צפויה. בכדי שלא תופתעו, אפשר לעשות אחד מהשניים – או לסכם עם בית הכנסת שהם משלמים את עלות ההכנסה, או פשוט לקחת את זה בחשבון…

קניית ספר תורה
קניית ספר תורה, כמה היא עולה

רכישת ספר תורה

ברכישת ספר תורה אצלנו, בין אם מדובר בספר תורה ספרדי או בספר תורה אשכנזי, אתם יכולים להיות בטוחים שהם נכתבים על ידי סופרי סת”ם יראי שמים בעלי תעודות הסמכה לשמש כסופרי סת”ם. סופרי הסת”ם שלנו מקפידים על קלה כחמורה וקובעים עיתים לתורה. הקלף שעליו נכתב ספר התורה הוא קלף משובח ביותר. לידע כללי: משקלו של ספר תורה סטנדרטי מגיע לכ-9-10 ק”ג.

הזמנה של ספר תורה אצלנו תקנה לכם שקט ורוגע ותוכלו להיות בטוחים שהספר איכותי, מקצועי ומהודר. היזהרו מנוכלים הקיימים בתחום זה, כשאתם מזמינים בקשו בטחונות ועדיף שתיפגשו פנים מול פנים עם בעל המכון או עם הסופר שיכתוב את ספר התורה שלכם. תוכלו כבר עכשיו לקבוע אתנו פגישה לשם התרשמות והצעת מחיר.

אצלנו תוכלו בכל עת שתרצו, לראות ולהתעדכן בקצב כתיבת הספר ובמצב ההתקדמות. אצלנו תוכלו לקבל את ספר התורה המתאים לכם, כולל שירותי הגהה ותיקונים, על הצד הטוב ביותר ואפשרויות תשלום נוחות. ברכישת ספר תורה אצלנו, לאחר סיום הכתיבה אנחנו מעבירים הגהה על הספר, הן על ידי אדם והן על ידי מחשב. וכמובן שתקבלו אחריות על ספר התורה.

רכישת ספר תורה
רכישת ספר תורה

לקנות ספר תורה

צרו אתנו קשר כבר עכשיו בכדי לקנות ספר תורה, תפילין, מזוזה, מגילת אסתר, פיטום הקטורת על קלף ועוד. אנו נלווה אתכם מעת התחלת כתיבת ספר התורה עד הכנסתו לבית הכנסת. ניתן לכם את כל המידע לו אתם זקוקים על סמך המידע הרב והניסיון הרב שבידינו. גם לגבי עצם כתיבת הספר וגם לגבי כל מה שמסביב. רכישת כלי הקודש, ההכנסה ועוד.

אצלנו תוכלו לרכוש ספרי תורה מהודרים. יש לנו מבחר של ספרי תורה לפי כל הנוסחאות, החוגים והעדות. ספרי התורה שלנו הם כשרים ומוהדרים בתכלית ההידור. כמו כן כל חומרי הגלם, הקלף, הדיו וכו’ הם איכותיים ויש עליהם אחריות לשנים רבות. אצלנו תמצאו ספרי תורה מכל סוגי הכתב – כתב וועליש, כתב מור וקציעה, כתב בית יוסף, כתב תימני, כתב האר”י וכתב האדמו”ר הזקן (חב”ד).

תהליך כתיבת ספר תורה הוא תהליך מאוד אישי ורגשי ולכן נלווה אתכם אישית בכל התהליך. ספר התורה שלכם יעבור את כל הבדיקות הדרושות לחומרה, על מנת שתקבלו את ספר התורה המהודר והאיכותי ביותר. חוץ מלקנות ספר תורה, מה שייוותר לכם הוא לקנות את התיק לספר התורה, עצי החיים והאביזרים הנלווים. מאחלים לכם המון הצלחה בקניית ספר תורה.

לקנות ספר תורה
לקנות ספר תורה
למעוניינים לתרום - קניית ספר תורה

קניית ספר תורה

הקב"ה מודד מידה כנגד מידה, ומי שמרחם ועושה חסד עם הבריות, גם כלפיו ינהגו באותה מידה וירחמו עליו, וימחלו לו על עוונותיו בחסד.

צדקה והקדשת לימוד לבריאות. לעילוי נשמת יקירכם. לזיווג הגון. לפרנסה טובה. להצלחה בכל. בנוסף 100% מהצדקה ייתרם לנזקקים

מאמרים וסוגי גמילות חסדים

© כל הזכויות שמורות לאבינו שבשמים
בס"ד
למעוניינים לתרום דרכינו ישירות לנזקקים ותלמידי חכמים- קניית ספר תורה

צדקה+הקדשת לימוד קניית ספר תורה. 100% מהצדקה ייתרם לנזקקים

פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?