בס"ד
גמח אשדוד

גמח אשדוד

מצוות הצדקה שקולה כנגד כל המצוות והיא שומרת ומגינה על האדם.

*100% מהתרומות מגיעות ישירות לנזקקים. לשם שמים ללא דמי תיווך.

ישנם ערים בישראל המוכרים כערי חסד במלוא מובן המילה, גמחים רבים משרתים שם את תושבי העיר והאזור. כחלק מערים אלו ניתן למנות את אשדוד, באר שבע, אשקלון, פתח תקווה ויש עוד. אפשר לומר שכל מקום שבהם יש ריכוז דתי / חרדי או קהילה חרדית ודתית כלשהי הממוקמת בעיר יש שם גמחים שונים ומגוונים וכן צדקה ממעשר כספים המאירים לתושבי העיר והאזור כולו.

וככל שמתגוררים יותר חרדים ודתיים ישנם יותר גמחים. אם ניקח למשל את גמח אשדוד נראה גמחים שפתוחים בכל שעות היום כמעט ובכל נושא כמעט. אם זה סיוע לכלות, לנכים, גמחים לבריתות מילה, לעגלות, לאיפור, לליווי כלה ביום חופתה, גמחים לגרפיקה, לכתיבת חידושי תורה, למוהלים, לסיוע כלכלי, תרומה לחגים ועוד. גם גמחים לניחום אבלים ולאיתור נעדרים וכו’ יש לרוב באשדוד.

גמח אשדוד

ערים נוספות המשופעות בגמחים הם בני ברק, ירושלים, בית שמש, חיפה, מודיעין עילית, תל אביב (האזורים החרדיים) ועוד. בערים אלו ישנם גמחים רבים בקטגוריות ובנושאים רבים ומגוונים. גמחים לעזרה למשפחות, חלוקה של סלי מזון ותמיכה, חלוקת שוברי קנייה, גמחים לבחורי ישיבה ואברכים ועוד.

כאן באתר תוכלו לקבל בעזרת ה’ אינפורמציה חינם על כל סוגי הגמחים הקיימים בארץ ובעולם ומצד שני גם בעלי גמחים יוכלו לפרסם כאן חינם את דבר הגמ”ח שלהם לתועלת עם ישראל. אם אתם מכירים בעלי גמחים, או מי שבכוונתו להקים גמח, הפנו אותו לאתר זה והוא יוכל להעלות כאן את הגמח לפרסום ציבורי ומרבי. כאן ניתן לפרסם כל גמ”ח שהוא בכל נושא וקטגוריה.

גמח אשדוד
גמח אשדוד

גמ”ח באר שבע

כאמור, גם באר שבע היא אחת מ’ערי הגמחים’ עם גמחים רבים בנושאים שונים ומגוונים. אמנם היא עומדת בדירוג נמוך יותר מהגמחים באשדוד מבחינת מספר הגמחים, אבל גם היא משופעת בגמחים מגמחים שונים. הגמחים המוכרים בעיר הם: גמ”ח באר שבע נחלי אמונה, גמ”ח ברכה והצלחה, גמ”ח לב שולמית, גמ”ח וכעת חיה ועוד.

בין הקטגוריות של הגמחים בבאר שבע ניתן למצוא גמחים לעגלות, גמחים לספרי קריאה ברוח התורה והיהדות, גמחים לנכים ועוד. כמו כן קיימים בבאר שבע גמחים המגישים עזרה למשפחות נזקקות ומעוטי יכולת, גמח של גניזה, גמחים של סיוע בדיור לזוגות צעירים, גמחים של משפחות אומנות לנערים ונערות שנקלעו למשברים, גמחים בתחומי הרווחה, גמ”ח באר שבע לתפילות בקברי צדיקים. וכן עמותות, ארגונים ואגודות שונות לגמילות חסדים.

גמח באר שבע
גמח באר שבע

גמ”ח אשקלון

אשקלון היא עיר שלאחרונה החלו לפרוח שם גמחים לרוב. גמחים לנכים ולנצרכים, גמחים למתן בסתר ולסיוע כלכלי וכן גמחים בתחומי הרפואה והציוד הרפואי מצויים לרוב בעיר. הגמחים הידועים באשקלון הם: גמח השלום, גמ”ח אשקלון יד לנצרך, גמח אשל אשקלון, גמח קו לחיים, גמח אלק”ה, גמ”ח חסדי מטילדה, גמ”ח נר דוד אבי, גמ”ח השלום – רון שמש, גמח תפארת ימין, גמח אפיקים חדשים, גמ”ח אורות אשקלון של הגרעין התורני ועוד.

משפחות תושבי העיר נהנים מהגמחים בתחומים שונים, הן בסיוע למשפחות נזקקות, והן בחלוקת סלי מזון למשפחות קשות יום וכו’. לכל גמ”ח אשקלון יש קריטריונים משלו. אחד דורש אישור הכרה על ידי גורמי הרווחה האחר דורש המלצה מרבנים וכו’. כך שבסופו של דבר מי שנצרך מקבל.

גמח אשקלון
גמח אשקלון

גמ”ח פתח תקווה

פתח תקווה היא עיר שבאמת פותחת תקווה לנצרכים בתחומים שונים.

בין הגמחים הקיימים בפתח תקווה –

  • גמח רבי יהודה הנשיא.
  • עמותת עולם חסד.
  • גמ”ח פתח תקווה של שמלות לבת מצווה ולנשפים.
  • גמ”ח כרית לפדיון ולברית (ברחוב מיכל לייב כץ).
  • גמח גביעים לחתונה ולשבע ברכות (ברחוב שכטר).
  • גמ”ח תפילין על שם ניסים בר שמחה פרץ ז”ל.
  • גמ”ח טל חיים – ארגון סיוע כלכלי (ברחוב זאב ברנדה).
  • גמח סידורים חומשים בית כנסת מורשה צדקה לעילוי נשמת ירון כהן ז”ל (ברחוב חנה רובינא).
  • גמ”ח אינהלציה ומשאבות חלב (ברחוב שלומציון המלכה).
  • גמ”ח ייעוץ פיננסי ללא תשלום.
  • גמ”ח מוהל מומחה.
  • גמ”ח לרפואת כל החולים במחלה הידועה.
  • גמ”ח מנשאים עוללים (ברחוב הרב רוזובסקי 12).
  • גמ”ח תזמורת לחתונות – סיוע לכלות.
  • ועוד ועוד.

אם גם לכם יש גמ”ח פתח תקווה או גמח אשדוד אתם מוזמנים להעלות אותו כאן לתועלת הציבור.

גמח פתח תקווה
גמח פתח תקווה
למעוניינים לתרום - גמח אשדוד

גמח אשדוד

הקב"ה מודד מידה כנגד מידה, ומי שמרחם ועושה חסד עם הבריות, גם כלפיו ינהגו באותה מידה וירחמו עליו, וימחלו לו על עוונותיו בחסד.

צדקה והקדשת לימוד לבריאות. לעילוי נשמת יקירכם. לזיווג הגון. לפרנסה טובה. להצלחה בכל. בנוסף 100% מהצדקה ייתרם לנזקקים

מאמרים וסוגי גמילות חסדים

© כל הזכויות שמורות לאבינו שבשמים
בס"ד
למעוניינים לתרום דרכינו ישירות לנזקקים ותלמידי חכמים- גמח אשדוד

צדקה+הקדשת לימוד גמח אשדוד. 100% מהצדקה ייתרם לנזקקים

פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?