בס"ד
קדיש יתום בעברית להדפסה

קדיש יתום בעברית להדפסה

מצוות הצדקה שקולה כנגד כל המצוות והיא שומרת ומגינה על האדם.

*100% מהתרומות מגיעות ישירות לנזקקים. לשם שמים ללא דמי תיווך.

קורא.ת יקר.ה! עצרו לרגע והתבוננו! כאן יש לכם את ההזדמנות לסייע למשפחות תלמידי חכמים נזקקות וכן תרומה לחגים.

האתר שלנו הוקם ומתוחזק על ידי אנשים אמינים שמתפרנסים יפה ב”ה. הפעילות שלנו היא 100% לשם שמים, ללא שכר כספי, 100% מהתרומה שלכם מגיע לנזקקים, ומעבר לכך יש כאן גם את היתרון של החזקת תלמידי חכמים.

הזוהר הקדוש אומר (חלק א קד, א – הציטוט מתורגם):

בשעה שהקב”ה אוהב את האדם הוא משגר לו דורון ומהו הדורון? עני, כדי שיזכה ויתן לו צדקה וכו’ שכשיבוא הדין לעולם, המשחית יזהר ממנו וכו’ ויסתלק ממנו וכו’ האדם הזוכה לעשות צדקה עם בני אדם, בשעה שהדין שורה בעולם הקב”ה זוכר לו אותה צדקה שעשה וכו’ כמו שנאמר (במשלי י-ב) ‘וצדקה תציל ממות’.

חברים יקרים! מי יודע אם זה הרגע שלכם…

תרמו עכשיו כדי להינצל מתאונות, פיגועים וכל הרעות המתרגשות בעולם ל”ע.

אפשר לתרום באמצעות הקדשת הלימוד לעילוי נשמת יקיריכם, להצלחה בעסקים או דרך תרומה לתלמידי חכמים לאמירת קדיש.

קדיש יתום הוא תפילה הנאמרת לתיקון נפטרים של קרוב משפחה שנפטר. בעיקר נאמר הקדיש על ההורים. רוצים לומר קדיש על קרוב משפחה ואינכם יודעים את הנוסח המדויק? רוצים לדעת את דיני אמירת הקדיש? מחפשים דרך להעלות את נשמת אבא או אמא? במאמר הנוכחי נביא קודם כל את נוסח הקדיש בעברית להדפסה כלשונו, כדי שתוכלו להדפיס ולהשתמש בו לתועלתכם. ומעבר לכך תוכלו לשלב גם אמירת קדיש של תלמידי חכמים בשליחותכם, שלא יפספסו שום תפילה מ-3 התפילות כצדקה לעילוי נשמת האב או האם. (לפרטים כנסו לדף אמירת קדיש בתשלום)

קדיש יתום בעברית להדפסה וגם 2 טעויות שעושים אבלים שמעבירים את אמירת הקדיש לאחרים בתשלום

קדיש יתום בעברית להדפסה לפי עדות המזרח:

יִתְגַּדַּל וְיִתְקַדַּשׁ שְׁמֵיהּ רַבָּא (הקהל: אמן) בְּעָלְמָא דִּי בְרָא, כִרְעוּתֵהּ. וְיַמְלִיךְ מַלְכוּתֵהּ, וְיַצְמַח פֻּרְקָנֵה, וִיקָרֵב מְשִׁיחֵהּ (הקהל: אמן) בְּחַיֵּיכוֹן וּבְיוֹמֵיכוֹן וּבְחַיֵּי דְכָל-בֵּית יִשְׂרָאֵל, בַּעֲגָלָא וּבִזְמַן קָרִיב, וְאִמְרוּ אָמֵן.

(הקהל: אמן, יְהֵא שְׁמֵיהּ רַבָּא מְבָרַךְ, לְעָלַם וּלְעָלְמֵי עָלְמַיָּא) יְהֵא שְׁמֵיהּ רַבָּא מְבָרַךְ, לְעָלַם לְעָלְמֵי עָלְמַיָּא יִתְבָּרַךְ וְיִשְׁתַּבַּח וְיִתְפָּאַר וְיִתְרוֹמַם וְיִתְנַשֵּׂא וְיִתְהַדָּר וְיִתְעַלֶּה וְיִתְהַלָּל, שְׁמֵהּ דְּקֻדְשָׁא בְרִיךְ הוּא (הקהל: אמן) לְעֵלָּא מִן-כָּל-בִּרְכָתָא, שִׁירָתָא, תִּשְׁבְּחָתָא וְנֶחָמָתָא דַאֲמִירָן בְּעָלְמָא, וְאִמְרוּ אָמֵן (הקהל: אמן) יְהֵא שְׁלָמָא רַבָּא מִן שְׁמַיָּא, חַיִּים וְשָׂבָע וִישׁוּעָה וְנֶחָמָה וְשֵׁיזָבָא וּרְפוּאָה וּגְאֻלָּה וּסְלִיחָה וְכַפָּרָה וְרֶוַח וְהַצָּלָה, לָנוּ וּלְכָל-עַמּוֹ יִשְׂרָאֵל, וְאִמְרוּ אָמֵן (הקהל: אמן) עֹשֶׂה שָׁלוֹם בִּמְרוֹמָיו, הוּא בְּרַחֲמָיו יַעֲשֶׂה שָׁלוֹם עָלֵינוּ, וְעַל כָּל-עַמּוֹ יִשְׂרָאֵל, וְאִמְרוּ אָמֵן. (הקהל: אמן).

עד כאן הנוסח של עדות המזרח.

קדיש יתום בעברית להדפסה
קדיש יתום בעברית להדפסה

קדיש בעברית להדפסה נוסח האשכנזים:

יִתְגַּדַּל וְיִתְקַדַּשׁ שְׁמֵיהּ רַבָּא (הקהל: אמן) בְּעָלְמָא דִּי בְרָא, כִרְעוּתֵהּ. וְיַמְלִיךְ מַלְכוּתֵהּ, וְיַצְמַח פּוּרְקָנֵה, וִיקָרֵב מְשִׁיחֵהּ (הקהל: אמן) בְּחַיֵּיכוֹן וּבְיוֹמֵיכוֹן וּבְחַיֵּי דְכָל-בֵּית יִשְׂרָאֵל, בַּעֲגָלָא וּבִזְמַן קָרִיב, וְאִמְרוּ אָמֵן (הקהל: אמן, יְהֵא שְׁמֵיהּ רַבָּא מְבָרַךְ, לְעָלַם וּלְעָלְמֵי עָלְמַיָּא. יִתְבָּרַךְ) יְהֵא שְׁמֵיהּ רַבָּא מְבָרַךְ, לְעָלַם וּלְעָלְמֵי עָלְמַיָּא. יִתְבָּרֵךְ, וְיִשְׁתַּבַּח, וְיִתְפָּאֵר, וְיִתְרוֹמָם, וְיִתְנַשֵּׂא, וְיִתְהַדָּר, וְיִתְעַלֶּה וְיִתְהַלָּל, שְׁמֵהּ דְּקוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא (הקהל: אמן) לְעֵלָּא מִן-כָּל-בִּרְכָתָא וְשִׁירָתָא, תֻּשְׁבְּחָתָא וְנֶחֱמָתָא, דַּאֲמִירָן בְּעָלְמָא, וְאִמְרוּ אָמֵן (הקהל: אמן) יְהֵא שְׁלָמָא רַבָּא מִן שְׁמַיָּא וְחַיִּים טוֹבִים עָלֵינוּ וְעַל כָּל יִשְׂרָאֵל וְאִמְרוּ אָמֵן (הקהל: אמן) עֹשֶׂה שָׁלוֹם (בעשרת ימי תשובה: הַשָׁלוֹם) בִּמְרוֹמָיו הוּא יַעֲשֶׂה שָׁלוֹם עָלֵינוּ, וְעַל כָּל-יִשְׂרָאֵל וְאִמְרוּ אָמֵן (הקהל: אמן).

(באתרנו תמצאו גם הסכם יששכר וזבולון להדפסה)

יותר ויותר אבלים שאינם בקיאים או שאינם מסתדרים עם הקדיש בעברית להדפסה מעבירים את אמירת הקדיש לאחרים בשליחותם, אך הבלבול בזה רב, למי  להעביר? איך אפשר לדעת האם מדובר באנשים אמינים? נשמע לכם מוכר? האם גם אתם מתלבטים בעניין הזה?

קדיש בעברית להדפסה
קדיש בעברית להדפסה

על טעויות של אבלים שאינם מסתדרים עם קדיש יתום להדפסה

כמו שיכולתם להבין, רבים הם המתלבטים לגבי אמירת הקדיש על ההורים על ידי שליחים, במקום קדיש יתום להדפסה. אולי בגלל 2 טעויות, שעומדות בינם לבין מציאת שליחים הגונים.

טעות מס’ 1: הטעות הראשונה של האבלים היא לפנות לאדם פרטי שאין מאחוריו שום ישיבה, כולל, עמותה או ארגון מוכר. וזאת טעות שעלולה לעלות להם ביוקר, כי כשפונים לאדם שכזה, הוא אינו יכול להוכיח שאמר קדיש ושהכסף הולך למטרה שלשמה הצהיר. אז מה צריך לעשות? פשוט מאוד. לפנות לארגון מוכר, שיש לו הוכחות ותיעוד של כולל אברכים / הכנת או חלוקת המזון לנצרכים וכן של האומרים קדיש בשליחותו.

טעות מס’ 2: הטעות השנייה של אבלים בשנת האבל הראשונה היא להעדיף דווקא את אלו המצהירים שהם אומרים את הקדיש בכותל, בקבר רבי מאיר או בקבר הרשב”י. ולא היא – תרומה לעילוי נשמת לכולל של אברכים העוסקים בתורה כל היום היא חשובה הרבה יותר מאשר אמירת קדיש בכותל (למרות שגם אי אפשר להמעיט בחשיבות אמירת קדיש במקום קדוש) וזאת טעות שעלולה לעלות להם ביוקר, כי לפעמים כשפונים לאנשים האומרים את הקדיש דווקא בקברי צדיקים, לפעמים (יודגש: לפעמים! אנו לא רוצים להכליל ח”ו) מדובר באנשים שאינם בני תורה.

אז מה צריך לעשות? פשוט מאוד. להעדיף את הארגונים המחזיקים במעשר כספים שלכם תלמידי חכמים או את אלו המחלקים מזון לנצרכים, וכמובן שאם בתוספת לכך הם גם אומרים את הקדיש יתום להדפסה במקום קדוש, יש לכך חשיבות מיוחדת ועילוי נשמה ביתר עוז.

אולי יעניין אתכם גם: רוצים לתרום קמחא דפסחא באינטרנט?

קדיש יתום להדפסה
קדיש יתום להדפסה

לסיכום – מה ניתן לעשות במקום קדיש להדפסה

יותר ויותר אבלים שאינם בקיאים או שאינם מסתדרים עם קדיש להדפסה, מעבירים את אמירת הקדיש לאחרים בשליחותם, אך הבלבול בזה רב, למי  להעביר? איך אפשר לדעת האם מדובר באנשים אמינים? כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כדי שתהיו בטוחים שהכסף שלכם הגיע לידיים מהימנות, חשוב לפנות לארגון מוכר ומומלץ, לארגון שמממן תלמידי חכמים בני תורה או שמחזיק נצרכים. הצעד הבא שלכם לרעיונות לעילוי נשמת יקיריכם הוא לפנות דרך האתר שלנו לארגון עזרה משמים בשיתוף העמותה המוכרת והמהימנה אור הרשבי לשם אמירת הקדיש ולשלב יחד עם קדיש יתום בעברית להדפסה שתאמרו כמה שבאפשרותכם. כנסו לקישור הבא, אם אתם רוצים לדעת מה אפשר לעשות לעילוי נשמת.

הורידו כאן קדיש להדפסה או הזמינו אמירת קדיש על ידי תלמידי חכמים.

קדיש להדפסה
קדיש להדפסה
למעוניינים לתרום - קדיש יתום בעברית להדפסה

קדיש יתום בעברית להדפסה

הקב"ה מודד מידה כנגד מידה, ומי שמרחם ועושה חסד עם הבריות, גם כלפיו ינהגו באותה מידה וירחמו עליו, וימחלו לו על עוונותיו בחסד.

צדקה והקדשת לימוד לבריאות. לעילוי נשמת יקירכם. לזיווג הגון. לפרנסה טובה. להצלחה בכל. בנוסף 100% מהצדקה ייתרם לנזקקים

מאמרים וסוגי גמילות חסדים

© כל הזכויות שמורות לאבינו שבשמים
בס"ד
למעוניינים לתרום דרכינו ישירות לנזקקים ותלמידי חכמים- קדיש יתום בעברית להדפסה

צדקה+הקדשת לימוד קדיש יתום בעברית להדפסה. 100% מהצדקה ייתרם לנזקקים

פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?